کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیدحسن در حدی نیست که به اجتهاد رسیده باشد

27 آذر 1394 ساعت 21:00


میلاد کرمی
در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر حضور مجدد سید علی محمد بزرگواری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم که وی در گفتگویی با خبرنگار امید ملت اظهار داشت که بطور قاطع اعلام می کنم که در انتخابات آتی شرکت نخواهم کرد و همه حرف های خود را در بیانیه ای که انتشار داده ام بیان کرده ام.
بزرگواری که در سفر زیارتی کربلای معلی به سر میبرد همچنین تاکید کرد که در انتخابات آتی از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نخواهد کرد.
سید علی محمد بزرگواری در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد حظور سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان چیست اظهار داشت: در هر صورت سید حسن خمینی نوه امام است و از عنوان و نام بیت امام استفاده می کند ولی ایشان به نظر بنده کی یک طلبه هستم و طلبه قبل از انقلاب هستم و در سال ۱۳۵۱ طلبه شده ایم و در آن زمان ایشان به دنیا نیامده بودند و ما حوزه های مختلفی از بهبهان و خرمشهر و شیراز تا قم را دیده ایم، ایشان در آن حد نیست که به مرحله اجتهاد رسیده باشد و به عنوان یک آیت الله مطرح شود.
بزرگواری افزود: در حال حاضر نیز در خبرگان فعلی کسانی هستند که در حد اجتهاد نیستند و نماینده خبرگان هستند و اینان بنا به مصلحت هستند، مگر اینکه مصلحتی بدانند که ایشان بیایند وگرنه اینکه ایشان به عنوان یک خبره و آیت الله باشد و بتواند رهبرشناس و فقیه شناس باشد نظرما در مورد ایشان مثبت نیست.


کد مطلب: 147673

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/147673/سیدحسن-حدی-نیست-اجتهاد-رسیده-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1