کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلنگ سیاسی به زمین زده نمی‌شود

25 آذر 1394 ساعت 19:24


معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس بازرسی انتخابات این استان گفت: اجازه نمی‌دهیم کلنگ سیاسی در این استان به زمین زده شود.
پژمان نیک‌اقبالی امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جمهوری اسلامی با انتخابات آزاد دموکراسی را در ایران ایجاد کرد.
وی ادامه داد: قانون اساسی همه شرایط را برای برگزاری انتخابات در کشور فراهم کرده است و در همه سال‌های انتخابات به خوبی در کشور برگزار شده است.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیئت بازرسی در کنار هیئت‌های نظرات و اجرایی و به عنوان مکمل آنها وظیفه خود را در انتخابات برای برگزاری سالم آن انجام خواهد داد.
وی به پروسه شکل‌گیری هیئت بازرسی بر انتخابات در سطح استان و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: اعضای هیئت بازرسی مشخص شدند که در استان من به عنوان رئیس و محنایی معاون استاندار و بهشتی مدیرکل بازرسی سه عضو این هیئت هستیم که در کنار ما رئیس سازمان جهاد کشاورزی و رئیس سازمان غله استان به عنوان پنج عضو هیئت بازرسی استان فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم.
نیک‌اقبالی به تشکیل دبیرخانه بازرسی انتخابات استان در محل بازرسی استانداری خبر داد و تصریح کرد: در هر یک از شهرستان‌ها نیز سه نفر اعضای هیئت بازرسی انتخاب می‌شوند که گزارشات و مکاتبات را در حوزه خود ارائه می‌دهند.
این مسئول یکی دیگر از اقدامات هیئت بازرسی استان را تعیین اعضای ناظر بر صندوق‌ها و سرناظر صندوق‌ها برشمرد و گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود که امکانات مناسب و متناسب را در اختیار هیئت بازرسی قرار دهند و در آزاد سازی نیروها برای همکاری با هیئت بازرسی اقدام کنند.
رئیس هئیت بازرسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد وظیفه این هیئت قبل از هر چیز را پیشگیری از هر گونه تخلف و در مرحله بعد برخورد با تخلف ذکر کرد و عنوان کرد: خود را برای برگزاری انتخابات سالم آماده‌ کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال شور و هیجان انتخاباتی ایجاد می‌شود و سعی می‌کنیم افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها هیچ‌گونه دخل و تصرفی در انتخابات ایجاد نکند.
نیک‌اقبالی خاطرنشان کرد: بر همین اساس تلاش می‌شود هیچ‌گونه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها که رنگ و بوی سیاسی داشته باشد در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته باشیم.


کد مطلب: 147184

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/147184/کلنگ-سیاسی-زمین-زده-نمی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1