کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

داور کهگیلویه و بویراحمدی قاضی میدان پرسپولیس ـ راه‌آهن

25 آذر 1394 ساعت 14:43


رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داور هم استانی خود در دیدار تیم‌های پرسپولیس ـ راه‌آهن در لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.
سید پرویز موسوی در این باره اظهار کرد: داوری فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد رشد خوبی داشته و در سال‌های اخیر استان ما در داوری فوتبال در سطح کشور یکی از استان‌های برتر بوده است.
وی با بیان اینکه در دهه اخیر هیچگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص داوری فوتبال در رده‌های مختلف لیگ‌های فوتبال کشور بدون نماینده نبوده است افزود: حتی پیش از این هم در داوری فوتبال نمایندگانی در لیگ‌های گذشته فوتبال کشور در سال‌های دور داشته‌ایم که موجب افتخار برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال نیز در لیگ برتر فوتبال نمایندگانی شایسته در قضاوت این دیدارها داریم که تاکنون قضاوت‌های بدون عیب و نقصی داشته‌اند.
موسوی بیان کرد: داورانی همچون روح‌الله شریفی و محمد راهی در لیگ برتر فوتبال خوش درخشیده‌اند و تا سال‌های آینده برای استان ما افتخارآفرینی خواهند کرد.
این مسئول به آخرین موفقیت داوران فوتبال استان در لیگ‌های معتبر فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور محمد راهی یکی از داوران بازی تیم‌های پرسپولیس تهران و راه‌آهن است.
وی گفت: این دیدار روز جمعه ۲۷ آذر ماه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود که محمد راهی یکی از داوران این دیدار است.
رئیس هیئت فوتبال استان خاطرنشان کرد: در لیگ برتر فوتبال کشور علاوه بر محمد راهی و روح‌الله شریفی به عنوان داور، بازیکنانی نیز داریم که همچون میلاد غریبی و رشید مظاهری در تیم‌های خود به عنوان بازیکنان اثرگذار به شمار می‌روند./فارس


کد مطلب: 147180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/147180/داور-کهگیلویه-بویراحمدی-قاضی-میدان-پرسپولیس-راه-آهن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1