کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور در یاسوج

22 آذر 1394 ساعت 15:09



مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح مجتمع بزرگ تفریحی، ورزشی باقری در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: این مجموعه نخستین و بزرگترین مجتمع ورزشی در جنوب کشور است.varzsh.baghri.yasuj (1)


 ظهر امروز جهانبخش ایزدپور در نشست شورای اداری ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: پروژه بزرگ تفریحی، ورزشی آزادی یاسوج در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تقدیر از زحمات لهراسب باقری، مدیر این پروژه بزرگ افزود: آقای باقری تمامی هزینه‌های ساخت این پروژه را تقبل کرده و آن را به مرحله راه‌اندازی رسانده است.

وی ادامه داد: در نشستی که با این صنعتگر ورزشی داشتیم، از راه‌اندازی این پروژه عظیم در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: ساخت این پروژه در دست اجرا و در حال اتمام بوده و در دهه فجر سال جاری آن را افتتاح خواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به کمبود زیر ساخت‌های ورزشی در استان، گفت: استان در بخش زیرساخت‌های ورزشی دچار کمبودهای زیادی است که با راه‌اندازی مجتمع بزرگ ورزشی «باقری» بخش زیادی از این مشکل رفع خواهد شد.

ایزدپور به آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دنیای امروز اشاره و تصریح کرد: در چنین شرایطی ورزش می‌تواند به عنوان ابزاری فرهنگی عمل کرده و از بسیاری انحرافات جلوگیری کند.

وی تلاش‌ها و اقدام «لهراسب باقری» جهت ساخت مجتمع تفریحی، ورزشی آزادی را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: این مجموعه بزرگترین مجتمع تفریحی، ورزشی در جنوب کشور است که توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع در کنار هتل آزادی یاسوج ساخته شده است، یادآور شد: این مجموعه ورزشی در دهه فجر سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: این مجتمع دارای بخش‌های بدنسازی، استخر بزرگسالان و خردسالان، کشتی، صخره‌نوردی، بیلیارد، بیولینگ، بوکس، ژیمناستیک، بوکس، رستوران‌های شیشه‌ای و گردان، سالن همایش، ۲۵ سوئیت برای اقامت و اردوهای تیم ملی و جکوزی است که در پنج طبقه با طراحی بسیار زیبا و مخصوص بانوان و آقایان ساخته شده است.

این مسئول ساخت نخستین مجتمع تفریحی، ورزشی جنوب کشور در کهگیلویه و بویراحمد توسط صنعتگر فعال استان را خدمتی صادقانه و بزرگ برای جامعه ورزشکاران دانست و بیان داشت: ساخت چنین مجموعه‌هایی از مهاجرت ورزشکاران به خارج از استان جلوگیری خواهد کرد.

وی با عنوان این که مجتمع تفریحی، ورزشی آزادی قابلیت میزبانی ورزش‌های ملی و بین‌المللی را دارد، گفت: با افتتاح این پروژه بزرگ در استان بیش از ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم به کار گرفته می‌شوند.

ایزدپور با تقدیر از خدمات ارزنده لهراسب باقری در حوزه صنعت و ورزش، بر حمایت از چنین افرادی تاکید و خاطرنشان کرد: جامعه ورزشکاری به وجود چنین افرادی افتخار کرده و وجود آنها جهت توسعه و گسترش ورزش استان را یکی از ضروریات مهم می‌دانیم.

 


کد مطلب: 146722

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/146722/افتتاح-بزرگترین-مجتمع-ورزشی-جنوب-کشور-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1