کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختلاف نیست/ کاندیدای اصولگرایان بویراحمد قطعی نشده

22 آذر 1394 ساعت 3:40


فعال سیاسی اصولگرای بویراحمد و دنا گفت: تلاش می‌کنیم که با یک گزینه واحد وارد انتخابات شویم و اینکه کی باشد آن فرد هنوز قطعی نیست.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، با انتشار گزارشی در این پایگاه خبری با عنوان «تشتت اصولگرایان بویراحمد؛ «سیدمسعود» از اصولگرایان جدا شد»، خلیفه‌ خلقی‌پور از اصولگرایان شاخص بویراحمد و دنا در گفت‌وگو با کبنانیوز به این مطلب واکنش نشان داد.
kholghi
خلقی‌پور در گفت‌وگو با کبنانیوز با بیان اینکه اصولگرایان بویراحمد و دنا هیچ اختلافی ندارند، اظهار کرد: هنوز مجموعه اصولگرایان در شهرستان‌های بویراحمد و دنا هنوز به جمع‌بندی و تصمیم نهایی  نرسیده‌.
این فعال سیاسی اصولگرایی در شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه ما هیچ‌گونه اختلافی نداریم و نظرمان واحد است، بیان کرد: نظر ما در انتخابات مجلس دهم نظر جمعی است و با نیروهای اصولگرایی در حال صحبت کردن و مشورت هستیم و در نهایت هر چه خردجمعی دوستان و همفکران‌مان بود می‌پذیریم.
خلقی‌پور گفت: اینکه می‌گویند ما نظر خاصی داریم و یا کسی خاصی را می‌خواهیم کاندیدا کنیم، صحت ندارد. با هم هیچ اختلاف نظری نداریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آقای «هدایت‌خواه» در بحث مسائل انتخاباتی خط قرمز ما است، ایشان دو دوره نماینده و سه دوره کاندیدای اصولگرایان بوده و زحمات را متقبل شد و برای ایشان همیشه اولویت قائل هستیم و هیچ‌گونه اختلاف نظر در مجموعه اصولگرایان وجود ندارد.
این فعال سیاسی بویراحمد گفت: تلاش می‌کنیم که با یک گزینه واحد وارد انتخابات شویم و اینکه کی باشد آن فرد هنوز قطعی نیست.
خلقی‌پور تصریح کرد: هنوز بر روی گزینه قطعی اصولگرایان به نتیجه واحد نرسیده‌ایم.
به گزارش کبنانیوز، اخیراً در سایت‌های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد نوشته شد؛ حبیب‌الله پیشوا در شورای حکمیت اصولگرایان بویراحمد و دنا با حضور (( حجت‌الاسلام پناهی، حجت‌الاسلام خاضع و ستارهدایت‍‌خواه)) انتخاب شد که صورتجلسه و امضاء این سه نفر وجود دارد. البته در آن جلسه خلقی‌پور و دانشی غایب بودند.


کد مطلب: 146553

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/146553/اختلاف-نیست-کاندیدای-اصولگرایان-بویراحمد-قطعی-نشده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1