کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«سیدمسعود» از اصولگرایان جدا شد؟

21 آذر 1394 ساعت 16:56


hosiniجمعی از اصولگرایان با محوریت «سیدمسعود حسینی» و «خلیفه‌ خلقی‌پور» جلسه تشکیل دادند.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، بعد از اعلام نتیجه شورای حکمیت اصولگرایان ((حجت‌الاسلام پناهی، حجت‌الاسلام خاضع، علی‌محمد دانشی، ستارهدایت‌خواه و خلیفه خلقی‌پور))، امروز شنبه ۲۱ آذرماه ۹۴ «سید مسعود حسینی» و «خلیفه‌ خلقی‌پور» جلسه‌ای برگزار کردند. گفته می‌شود آنها بویژه «سیدمسعود حسینی» مخالف نتیجه شورای حکمیت ((آقای پیشوا)) است و به همین دلیل این جلسه را برای معرفی دکتر «نیکبخت» برگزار کردند.

با این وجود حدود ۷۵ روز دیگر مانده تا رقابت سیاستمداران بویراحمدی برای تصاحب کرسی سبز بهارستان؛ اما هر روز که می‌گذرد اختلاف در بین آنها شدت می‌گیرد.

از طرفی «حبیب‌الله پیشوا» به طور قطع نظر شورای حکمیت اصولگرایان را نپذیرفته‌است و آنطور که گفته‌اند، پیشوا گفته است که اگر همه نیروهای اصولگرایان تمام قد پای کار باشند در رقابت اسفند ۹۴ شرکت خواهد کرد.

«پیشوا»، علاوه بر مخالفت‌های «سیدمسعود حسینی»، حضور «مهدی روشنفکر» اصولگرا و صدرالله رجائی‌نسب با عقبه اصلاح‌طلبی که در برخی از مناطق بویراحمد با پیشوا رأی‌های مشترکی دارد، را در کنار خود می‌بیند. همین موضوع سبب شده که تاکنون پیشوا هیچ اعلام نظر رسمی در خصوص کاندیداتوری‌اش از سوی اصولگرایان بویراحمد و دنا نکرده است.

کرامت فدایی با انتشار متنی در همان روزهای اول اعلام نظر شورای حکمیت اصولگرایان مخالفت خود را با «حبیب‌الله پیشوا» نشان داد.

به گزارش کبنا، امکان اینکه اصولگرایان بویراحمد با دو یا چند کاندیدا وارد صحنه انتخابات مجلس دهم شوند، است. شاید آنها در ادامه از «ستار هدایت‌خواه» مرد اول اصولگرایان بویراحمد و دنا بخواهند به جهت اینکه این اختلافات نباشد وارد این رقابت شود. موضوعی که البته «هدایت‌خواه» تاکنون نپذیرفته است.

موضوع اختلاف اصولگرایان بویراحمد و دنا و اینکه بر روی یکی از کاندیدا هنوز به اجماع نرسیده‌اند در حوزه انتخابیه کهگیلویه نیز مشاهده می‌شود، در آنجا هم «عدل هاشمی»، «مصطفی تقوی»، «محمد موحد» و برخی دیگر از چهره‌های معتدل اصولگرایان قصد رقابت با «بزرگواری» نماینده فعلی کهگیلویه را دارند.

البته شنیده شد؛ «محمد موحد» در صورت تأئید صلاحیت شاید در حوزه بویراحمد و دنا کاندیدا شود. او اگر به بویراحمد آمد پیروزی‌اش بعید است.

BOYER

آیا اصولگرایان به وحدت خواهند رسید؟ آیا «ستار هدایت‌خواه» گزینه نهایی می‌شود؟ و آیا اصولگرایان گزینه سومی دارند؟ سئوالاتی است که افکار عمومی پاسخ آنها را هنوز دریافت نکرده است؟

به گزارش کبنا، اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا همچنین شرایطی را دارند و آنها هم هنوز کاندیدای اصلی خود در انتخابات را مشخص نکرده‌اند، و آنطوری که سخنگوی جبهه اصلاحات گفته‌ است هر کسی شرایط کاندیداتوری را دارد وارد صحنه انتخابات دهم شود تا در نهایت در این‌باره به جمع‌بندی برسیم. البته آنها امید به تأئید صلاحیت «سیدباقر موسوی» دارند.

نکته‌ای که برخی از کارشناسان سیاسی به آن اذعان کرده‌اند، که با شرایط فعلی دو جریان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا، نماینده فعلی این حوزه انتخابیه سود بیشتر می‌برد.


کد مطلب: 146468

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/146468/سیدمسعود-اصولگرایان-جدا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1