کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشوا خروجی اصولگرایان است/ حسینی با شخص او مخالفتی ندارد

19 آذر 1394 ساعت 13:06


فعال سیاسی اصولگرای بویراحمد و دنا گفت: حبیب‌الله پیشوا خروجی شورای حکمیت اصولگرایان است.
سیدعلی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: آقای پیشوا با نظر شورای حکمیت که آقای «هدایت‌خواه» در آن شورا نیز حضور داشت به عنوان کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا معرفی شد.dansh
وی با تاکید بر اینکه در آخرین جلسه‌ای که شورای حکمیت آقای «پیشوا» را معرفی کرد، «ستار هدایت‌خواه» حضور داشت، تصریح کرد: هیچ تغییری در گزینه اصوالگرایان بویراحمد و دنا برای حضور در انتخابات دهم مجلس بوجود نیامده و آقای «پیشوا» خروجی شورای حکمیت است.
دبیر حزب موتلفه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که در سطح جامعه از مخالفت «سید مسعود حسینی» با آقای «پیشوا» گفته می‌شود، اظهار کرد: آقای حسینی با شخص «پیشوا» مخالفتی ندارد و او معتقد است که آقای «پیشوا» از اصولگرایان باسابقه، توانمند، باصداقت و خانواده معظم شهدا است.
دانشی اضافه کرد: آقای حسینی روی گزینه‌های رأی آوری نظراتی دارد و اینکه فردی دارای این سه مولفه و دیگری دارای آن چهار مولفه رأی آوری است.

وی با بیان اینکه در حوزه بویراحمد و دنا همیشه بعد از انقلاب تاکنون به دلیل باورها و اعتقادات مردم، اصولگرایان بیشترین رأی را داشتند، بیان کرد: در صورتی که نخبگان این جریان سیاسی از اختلاف  و تعدد کاندیداها پرهیز کنند و منوط بر یک گزینه واحد در انتخابات دهم مجلس پیروز خواهند شد.
دانشی تاکید کرد: در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد اگر اصولگرایان تنها بر روی یک گزینه به نتیجه برسند، پیروز انتخابات خواهند شد.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال می‌رود گزینه نهایی اصولگرایان تغییر کند، بیان کرد: نتیجه شورای حکمیت به آقای «پیشوا» اعلام شد و از نظر این شورا وی گزینه نهایی است، ولی تاکنون هیچ اعلام نظر رسمی جهت پذیرفتن این نتیجه از سوی آقای «پیشوا» نشده است.

وی ادامه داد: آمدن و یا نیامدن آقای «پیشوا» به خود ایشان بستگی دارد و وی تابع خردجمعی است.

دانشی افزود: به زودی جلسه اصولگرایان با حضور همه بزرگان و هواداران این طیف سیاسی در یاسوج برگزار می‌شود.


کد مطلب: 146004

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/146004/پیشوا-خروجی-اصولگرایان-حسینی-شخص-او-مخالفتی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1