کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خواجوی: جوانان کهگیلویه برای نماینده اصلاح‌طلب همت کنند

13 آذر 1394 ساعت 22:41


نایب رئیس شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای نجات کشور به حضور اصلاح‌طلبان در مجلس نیاز داریم، گفت: اصلا‌ح‌طلبان کهگیلویه بزرگ به دنبال وفاق باشند.
علی خواجوی امشب در همایش اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ با بیان این‌که پیام‌های سرنوشت‌سازی در حرکت امام حسین(ع) و قیام عاشورا بود، اظهار کرد: امروز برخی متولیان، مسئولان، مبلغان دینی و مذهبی و حاکمیتی از انجام رسالتشان عدول نمودند و در مراسم و منابر به مسائل خرافی و احساسی بیشتر از مباحثی که باعث عقلانیت می‌شود می‌پردازند.
eslahtalaban-kohgiloeh (100)
نائب رئیس شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مدیریت هر کشوری بر اساس آگاهی، نوع تفکر، اندیشه و نگرش، خواست و توقع مردم شکل می‌گیرد، افزود: هر چقدر مردم آگاه‌تر و صاحب اندیشه باشند و در قالب احزاب، رسانه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد انسجام پیدا کنند از خفقانی که امروز در خیلی از نقاط دنیا مواجه هستند، چیزی نخواهد بود.
وی با اشاره به وضعیت کشورهای غیر دموکراتیک تصریح کرد: در این نوع کشورها حاکمان چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی و حتی رسانه‌ها را بر نمی‌تابند و رسانه‌ها و احزاب را به عنوان ابزاری برای تبلیغ سیاسی و دولتی و رسمی خود می‌خواهند.
خواجوی نهادینه شدن احزاب و تشکل‌ها را لازمه توسعه کشور دانست و با بیان این‌که تبعیت از تاریخ صد ساله توسعه سیاسی سر لوحه کار اصلاحات بوده است، افزود: ما که اصلاحات را باور داریم و به حاکمان هم اعلام می‌کنیم حاکمان اصلاحات اندیشه براندازی ندارند و قائل به دموکراسی آزادی اندیشه و آزادی رسانه است.
عضو انجمن اسلامی معلمان کشور افزود: جریان اصلاحات اداره جامعه را بر اساس عقلانیت و خردجمعی و تقدس‌زدایی از قدرت و خود را مقید به انتخاباتی آزاد با حضور همه سلایق که نمایندگی کل کشور را داشته باشد می‌داند.
وی با اشاره به راه‌اندازی حزب ندای ایرانیان در کهگیلویه، جوانان اصلاح‌طلب کهگیلویه بزرگ را مورد خطاب قرار داد و گفت: اکنون که تشکلی با نیت خیرخواهانه شکل گرفته است، عزم خود را جزم کنید که وفاق حاصل شود تا آرای این حوزه به صندوق شخص شایسته اصلاح‌طلب ریخته شود تا به همت شما نماینده اصلاح‌طلبی داشته باشیم.
خواجوی در ادامه تأثیرگذاری یک رأی در انتخاب وزرا را مورد اشاره قرار داد و افزود: فارغ از مسایل شخصی، قومیتی و طیفی یک رأی اصلاحات را در مجلس رقم بزنید.
وی با تأکید بر اینکه در انتخاب نماینده به منطقه خاصی نباید فکر کرد بلکه به مصلحت دولتی که با گفتمان اصلاحات سرکار آمده است باید مسایل را تا حصول شرایط مطلوب پیش برد، گفت: از جوانان و مردم فهیم می‌خواهم رویکرد حزبی به قضیه داشته باشند و اصلاحات را یاری کنند.
نایب رئیس شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز برای نجات کشور به حضور اصلاح‌طلبان در مجلس نیاز داریم، یعنی همان طوری‌که خرداد را خلق کردیم گرمای خرداد را با گرمای اسفند پیوند دهیم و خرداد دیگری با پیروزی ۹۴ خلق کنیم.
----------------------------------------
خبر: سعادتی


کد مطلب: 144287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/144287/خواجوی-جوانان-کهگیلویه-نماینده-اصلاح-طلب-همت-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1