کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تولید موسیقی محلی با موضوع منا در کهگیلویه و بویراحمد

11 آذر 1394 ساعت 0:23


رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک آلبوم موسیقی محلی و یک قطعه موسیقی با موضوع فاجعه منا در کهگیلویه و بویراحمد در دست تولید است.

علی هوشمند اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای توانمندی‌های خوبی است که نیاز به شکوفایی دارد.
وی آموزش را نیاز ضروری هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد دانست و تصریح کرد: این استان نیازمند پرورش و شکوفایی استعدادهای هنری جوانان است که خوشبختانه کهگیلویه و بویراحمد جوانان مستعدی دارد.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد حمایت مسئولان از این حوزه را لازم دانست و گفت: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان استیجاری فعالیت می‌کند و متأسفانه تاکنون در خصوص ایجاد یک ساختمان ملکی حمایتی نشده است.
هوشمند با بیان اینکه بسیاری از زیرساخت‌های حوزه هنری مهیا نیست، افزود: هنرمندان این حوزه از زیرساخت‌های فرهنگی و هنری همچون نگارخانه، سالن نمایش، سینما و برخوردار نیستند.
این مسئول از حمایت‌های معاون سیاسی و امنیتی استاندار از دستگاه‌های فرهنگی استان تقدیر کرد و افزود: نگاه فرهنگی و دلسوزی معاون امنیتی استانداری استان نسبت به نهادهای فرهنگی موجب تقویت روحیه مدیران فرهنگی شده است و این موجب دلگرمی ما خواهد شد.
وی عنوان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون دو فیلم در این حوزه تولید شده و یک فیلم مستند با موضوع آیین‌های عزاداری زنان در ماه محرم در دست تهیه است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۰ نمایشگاه تجسمی در بخش‌های مختلف حوزه هنری با حضور هنرمندان شاخص برگزار شده است.
هوشمند، به موفقیت‌های حوزه هنری استان اشاره کرد و از در دست گردآوری و چاپ بودن ۱۷ کتاب در این حوزه در بخش‌های ادبیات پایداری، شعر و داستان و پژوهش خبر داد.
رئیس حوزه هنری به دیگر اقدام این حوزه با موضوع فاجعه منا اشاره کرد و گفت: یک آلبوم موسیقی محلی و یک قطعه موسیقی با موضوع فاجعه منا نیز در کهگیلویه و بویراحمد در دست تولید است.


کد مطلب: 143483

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/143483/تولید-موسیقی-محلی-موضوع-منا-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1