کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حاج آقا مراقب حرکات‌تان باشید

10 آذر 1394 ساعت 6:31


مجتبی قلی‌پور

نامه حجت‌الاسلام بزرگواری به تاجگردون واکنش‌های زیادی در پی داشت که یکی از مخاطبان کبنانیوز نیز به این نامه واکنش نشان داد.

به گزارش کبنانیوز، متن این نامه به شرح زیر است؛

برادر و سرور گرامی

جناب حجت‌الاسلام بزرگواری

سلام‌علیکم

در ابتدا عرض ادب و خسته نباشید به ساحت حضرتعالی در باب زحمات بی‌دریغتان در راستای تحقق رویکرد توسعه پایدار در شهرستان کهگیلویه و نواحی تبعه داریم. مستحضر شده‌ایم که عده‌ای با استفاده مذبوحانه از تحرکات مردمی و توسعه‌ای دکتر تاجگردون، مطالبی را به قول ایشان به سمع حضورتان رسانده‌اند. در ابتدا ضمن کتمان و کذب بودن عرایض ادعاشده، چند مطلب را محضر حضرتعالی عنوان می‌داریم؛

۱- همان‌طور که مستحضرید، عده‌ای از کوته‌نظران عرصه سیاست با استفاده از فرصت‌های شایعی که مستوجب خلأهای فکری و پختگی نظر ماها می‌باشند، به تخریب وکیلان کنونی مردم شریف کهگیلویه و بویر احمد در صحن رسانه‌های استانی پرداخته‌اند. دراین‌بین سهم حضرتعالی نیز نادیده نگردیده و شخصیت و صلابت تان مورد اهانت و تخریب واقعی قرارگرفته است. این حرکات مذبوحانه و بچگانه بیش از آنکه بخواهند منبع موثق و معتبر داشته باشند، تنها سوق اذکار و افکار شهرستان‌های متبوع جهت تزلزل محبوبیتی حضرتعالی، دکتر تاجگردون، دکتر زارعی و مابقی بزرگواران وکیل در خانه ملت است. علی‌الحال همان‌هایی که واژه‌های "چماق لری" و غیره را جهت تخریب حضرتعالی بکار گرفته‌اند، مفهوم‌های "ارتباط با سران فتنه" را برای دکتر تاجگردون و تشر "بی‌اهمیتی بودن" را برای دکتر زارعی به قلم کشیده‌اند. لذا خواهشمند است با تدبر نظر و با سعه تأمل با این‌چنین مسائلی برخورد نمایید. درنتیجه دکتر تاجگردون هیچ بی‌احترامی به حضرتعالی روا نداشته و نخواهند داشت و این دور از سنخیت راست‌گرایی و معیت ولایت مداری ایشان است که به جایگاه و زحمات فرزند دلیر و فرهیخته‌ای همچون حضرتعالی تعرض خاطر نمایند.

۲- مطالب و مقالاتی که در سایت‌های استانی و غیره و به‌خصوص در فضای مجازی انتشار و ایراد می‌گردند، عمدتاً با صیقل نظرات شخصی بوده و انتشار مقاله یا مطلبی در حمایت از دکتر تاجگردون، قولاً به معنای تائید این نظر با مطلب توسط ایشان نبوده و نیست. پس باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم عده‌ای که توان تخریب حضرتعالی از حیث صلاحیت عملکردی را ندارند، با استفاده از ترفندهای شخصیت گریزی که یک مفهوم مذبوحانه انگلیسی‌تبار است، مجال توسعه قدرت خویش را فراهم آورند. زمزمه نمایید و آگاه باشید که نام سال از سوی مقام معزز و معظم رهبری چه بوده است. این عنوان نشان می‌دهد که عمق فاجعه چقدر می‌تواند فرصت همدلی و توسعه از سطح کشور و به‌خصوص در استان‌های محروم‌تر مانند دیار کهنه‌مان را مخدوش و مسلوب نماید.

۳- دکتر تاجگردون یک نخبه ملی و یک استراتژیست فرهنگی و اقتصادی است. ایشان بنا به مناصب و مشغولیت‌های وظایفی، حتی فرصت پاسخ به مکالمات و پیامک‌های تلفن همراه خویش را ندارند و از سوی دیگر روحیه جدل‌های ریز و حرکات پیش‌پاافتاده‌ای مانند نقد مطلب و یا رد گفتار انسان‌های معمولی در ایشان وجود ندارد. اگر مطلبی لازم باشد که عنوان گردد، ایشان از ایراد آن و تنها در حضور حضرتعالی امتنان نخواهند نمود و به‌هیچ‌وجه ذات پشت سر حرف زدن و تخریب هیچ‌کس را نداشته و ندارند. ایشان فرزند جبهه و دفاع مقدس هستند. قطعاً روحیه مردانگی‌شان مسجع‌تر و مستولی‌تر از روحیه فرهیختگی‌شان است.

۴- در حوالی زمان انتخابات، یکی از برگ‌های برنده هر نماینده مردمی؛ لیست اقدامات انجام پذیرفته توسط ایشان است که در واپسین روزهای تبلیغاتی ایشان در اختیار عموم قرار می‌گیرد تا فرصت اغوا فریبی برخی‌ها منع شده و مردم با ذهنی روشن‌تر به انتخاب وکیل خود و ارزیابی وکیل پیشین خود بپردازند. متأسفانه حضرتعالی با این حربه مخالفان تان به ارائه و انتشار این لیست اقدام نموده‌اید و از این به بعد باید مراقب صحبت‌های بی‌اساس عده‌ای سودجو باشید تا فرصت آگاهی را از عموم سلب ننمایند.

۵- ضمن احترام وافر برای جایگاه حضرتعالی، در متن­تان ایراد فرموده­اید که در صورت عدم پاسخ دکتر تاجگردون، ماهیت اصلی ایشان را آشکار خواهید نمود. از آنجا که دکتر تاجگردون به هیچ حرکات ابتدایی و فاقد بهره­وری تحرکات فکری و عملی ایجاز نمی­دارند، لذا خواهشمندیم ماهیت ایشان از نقطه­ نظر حضرتعالی تشریح و تبیین گردد تا موجبات کج فهمی پیش آمده منتج از کلام حضرتعالی تبیین گردد. هر چند بعید است که متن اشاعه شده از قلم شخصی ولایت­مدار به نام حجت­السلام محمدعلی بزرگواری باشد، اما توصیتاً باید مراقب گفتار و رفتارمان باشیم که نکند خدای ناکرده با یک کلام نسنجیده به وادی اصول غیراخلاقی مدیریت حرفه ای وارد شویم.

نکته آخر اینکه در هفته‌های اخیر تحرکات سیاسی تندی در کشور به راه افتاده تا فعالان و صاحب‌نظران ملی در عرصه‌های مختلف با تخریب و تکذیب فعالیت‌ها و شخصیت‌های همدیگر، فرصت همدلی و هم‌پیمانی مقتدرانه را از خود سلب نموده و موجبات تزلزل قوت داخلی فراهم گردد. هرچند مقام معظم و معزز رهبری این مهم را گوشزد نموده‌اند، اما هم چنان پروسه نامطلوب تخریب گرایی در حال حیات است. بر همین اساس و به‌تبع آن در شهرستان‌های گچساران و باشت، عده‌ای از متفکرین و برنامه ریزان معتمد دکتر تاجگردون رسماً از حمایت ایشان به‌صورت میدانی و مجازی کنار رفته‌اند تا عمق مسئله تخریب و تکذیب را بررسی و با ارائه راهکارهای بهینه به رفع آن بپردازند. خواهشمندیم که حضرتعالی هم در این راستا یک گروه خبره و مستحق تشکیل داده و موجبات منفعت‌طلبی عده‌ای کوته‌نظر را مسلوب نمایید. در آخر ضمن عذرخواهی از ابهام ادبیاتی و مفهومی احتمالی در متن ارائه‌شده از محضر حضرتعالی و همه خوانندگان، امیدوارم که تفکر ناب اسلامی و اصول پسندیده فرهیختگی حضرتعالی، دکتر تاجگردون، دکتر زارعی و دیگر نامزدهای انتخاباتی استان با وحدت نظر و ادله توسعه‌ای به تسهیل رفاهی مردم عزیزمان مدد نماید.

والسلام علیکم و رحمه‌الله


* کارشناس ارشد مهندسی صنایع، عضو بنیاد ملی نخبگان، استراتژیست فرهنگی


کد مطلب: 143247

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/143247/حاج-آقا-مراقب-حرکات-تان-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1