کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرار رو به جلوی آقای نماینده کهگیلویه

8 آذر 1394 ساعت 1:57


امین خادم
چشم عیب از مردمان بردار و عیب خود نگر / هر که عیب خویش بیند، از همه بیناتر است
جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بزرگواری مطالبی را چند روز پیش عنوان کرده‌اند که با سابقه‌ای که از ایشان سراغ داریم و گفتمان چماق لری وی دور از ذهن نبوده است. جناب آقای بزرگواری باید بدانند که دوره رای آوردن با حرکات پوپولیستی در عصر ارتباطات گذشته است. دیگر نمی‌توان مثل گذشته با حمله به منتقدان رای مردم ساده دل و فهیم این دیار را که به صورت موشکافانه تمامی حرکات را رصد می‌کنند در سبد آرای خود بریزد.
ایشان در بخشی از سخنانشان فرموده‌اند بدون هیچ مطالعه‌ای سد مارون احداث شد. فقط جهت اطلاع خدمت خوانندگان عرض می‌نمایم که مطالعات اولیه و مقدماتی «سد مارون» در دهه ۳۰ و ۴۰ توسط یک شرکت آمریکایی انجام شد و مطالعات آن در دهه ۵۰ تکمیل گردید و نهایتا بعد از جنگ تحمیلی عملیات اجرایی آن آغاز گردید و با حجم مخزن ۲۵٫۱ میلیارد متر مکعب به اتمام رسید.در مورد برداشت آب از پشت سد مثال یرداشت آب از سد دز را خدمتتان ارائه می نمایم. متاسفانه هدف از طرح این موضوع فقط تخریب حاج آقای «موحد» بوده که دستشان از صحنه سیاسی کهگیلویه کوتاه است. در مورد پیمانکار سیمان دهدشت هم با این اوصافی که جناب آقای نماینده داشته اند نشان از سوء مدیریت مدیران مربوطه دارد.
در فراز دیگری از سخنانشان به درستی عامل مهاجرت مردم را از شهر دهدشت به یاسوج  محرومیت دانسته اند که این امر در دوران نمایندگی ایشان به حداکثر ممکن رسیده است. در همین بند نیز با زیرکی خاص به جناب آقای حاج عدل هاشمی حمله کرده و شان ایشان را در حد یک پیمانکار دانسته اند چرا که بیشترین خطر را از ناحیه حاج هاشمی در انتخابات پیش رو احساس می کنند. فقط جهت اطلاع عزیزان خواننده  طرح احداث جاده محور دهدشت پاتاوه که از جمله طرح های مصوب مقام معظم رهبری بوده است پس از گذشت سالیان متمادی درصد پیشرفت فیزیکی حداقلی را داشته اما در زمان مدیریت حاج هاشمی این پیشرفت به بیش از ۶۰ درصد طی ۵ سال رسیده است و تعطیلی جاده مذکور نیز بعد از رفتن ایشان از قرب قائم به عنوان یکی از بزرگترین موسسات وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) صورت گرفته است.
در بخش بعدی آقای دکتر تاجگردون شخصیت فرهیخته ، چهره ملی و سرشناس را مورد عنایات خاص خود قرار داده اند و فرموده اند سفر اخیر وزرا به گچساران هیچ سودی ندارد و فقط جنبه تبلیغات دارد ، اما اگر برای شما مهم نبوده است چرا به قول خودتان به نماینده محترم بویراحمد و دنا جناب آقای زارعی تشر زده و ناراحت شده اید. قابل ذکر است که سفر وزیر ارتباطات به رونق زیرساخت های مخابراتی ، ۳G شدن اینترنت تلفن همراه چند شهر استان، اینترنت دار شدن روستاهای گچساران و سفر وزیر تعاون، کار و رفاه نیز منجر به کلنگ زنی درمانگاه مجهز و پیش رفته تامین اجتماعی و ... گردیده است پس سفر این وزیران هم ظاهرا چندان تبلیغاتی و بی ثمر نبوده است. در بخش تقسیم اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی که ایشان فرموده اند ۳۷ میلیارد به گچساران اختصاص داده شده است و مابقی به استان رسیده است، این نشان از ضعف آشکار و ناتوانی نماینده کهگیلویه در برابر سود، نفوذ، تخصص و قدرت عمل جناب آقای دکتر تاجگردون نماینده شایسته شهرستانهای گچساران و باشت می باشد.
و در بخش های پایانی نیز متاسفانه بخاطر آسفالت یک جاده که حق طبیعی این مردم محروم و مظلوم اما همیشه در صحنه می باشد منت گذاشته اند.
حرف آخر: در مدت چند ماهه ی مانده به انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی به فکر تخریب چهره های ملی، تاثیرگذار و سرمایه های استان برآمده اند تا فراری رو به جلو داشته باشد و این نشان از عملکرد ضعیف نماینده کنونی در هشت سال گذشته در حوزه انتخابیشان دارد که به جای پاسخگویی در خصوص عملکرد ضعیف خود سعی در فرافکنی و شانتاژ خبری و شلوغ کاری دارند. آقای بزرگواری باید بدانند که مردم این خطه در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی به عملکرد کاندیدا رای می دهند و تمام تلاششان را بکار خواهند گرفت تا گفتمان علمی و مبتنی بر منطق که همان گفتمان اصیل ایل غیرتمند لر بوده را جایگزین گفتمان منسوخ و به تاریخ پیوسته چماق لری نمایند.


کد مطلب: 142878

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/142878/فرار-رو-جلوی-آقای-نماینده-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1