کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش بزرگ اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ

7 آذر 1394 ساعت 10:59


حزب ندای ایرانیان حوزه کهگیلویه ، همایش بزرگ اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ را برگزار می کند.IMG-20151128-WA0000
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، رئیس حزب ندای ایرانیان حوزه کهگیلویه در گفتگو با کبنانیوز از برگزاری همایش اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با موضوع مجلس دهم،وفاق واصلاح طلبان کهگیلویه خبر داد.
احسان هاشمی افزود: این همایش به منظور شروع به کار حزب ندا واولین برنامه این حزب در راستای وفاق در کهگیلویه بوده که در همین راستا با بزرگان اصلاحات شهرستان مشورت های لازم صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه این همایش بامجوز رسمی وبا حضور اصلاح طلبان چرام،لنده ،دهدشت بهمئی،قلعه رئیسی،دیشموک وسوق خواهد بود،گفت: این همایش در روز جمعه سیزدهم آذرماه در سینما دهناد دهدشت برگزار می شود.
رئیس حزب ندای ایرانیان کهگیلویه تصریح کرد:سخنران این همایش مهندس علی صوفی استاندار اسبق استان وعضو شورای هماهنگی وسیاست گزاری اصلاح طلبان کشور می باشد.
هاشمی به گنجایش هفتصد نفری سینما دهناد اشاره کرد وگفت: جهت حضور در این همایش در شهرستانها افرادی را مشخص نموده ایم وکسانی که تمایل به حضور در این همایش را دارند می توانند در چرام به آقایان سیروس نژاد و مرتضی فضلی، در لنده به آقایان محمدحسین حسن پور و مظفر صداقت، در دیشموک به آقایان صادقی وامیریان، در دهدشت به آقایان گردیان جعفری وروح الله پناهنده، در سوق به آقای حمید فاطمی در لیکک به دکتر کامرانی و عارفی  و در قلعه رئیسی به آقای شکوهی مراجعه نمایند.
IMG-20151128-WA0001


کد مطلب: 142400

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/142400/همایش-بزرگ-اصلاح-طلبان-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1