کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم یادواره آبروی محله برگزار شد+ تصاویر

4 آذر 1394 ساعت 12:32




با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی یادواره سردار شهید سید جان‌محمد موسوی‌نسب تحت عنوان «آبروی محله» در حسینه شهید برگزار شد.


سرگرد پاسدار علی محمدی‌ فرمانده سپاه ناحیه لنده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا . ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: شهرستان لنده بر خود می‌بالد که فرزندانش را در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز فدا کرده است.

وی افزود: تقدیم بیش از ۹۰ شهید والا‌مقام و صدها رزمنده و جانباز و آزاده از دیگر افتخاراتی که این شهرستان داشته و در کارنامه پر افتخار خود بر این دلاورمردی و شجاعت به ثبت رسانده است.

سرگرد محمدی گفت: اگر امروز اقتدار و صلابت نظام را به نظاره می‌نشینیم و با افتخار از کشور و میهن خود سخن به میان می‌آوریم و ابرقدرت‌ها را در مقابل خواست و اراده ملت خود به زانو در می‌آوریم همه به برکت خون شهدا و ایثارگرانی است که با گذشت از جان آن را تقدیم ملت ولایتمدار خود کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا سرمایه‌ وجودی کشور ما هستند و تا زمانی که راه و آرمان و هدف آن در این کشور زنده است هیچ ابرقدرتی نخواهد توانست چشم طمعی به این نظام و انقلاب داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: این ظلم بزرگی در حق شهدا و ایثارگران بوده که فکر کنیم خوب بودن آن‌ها به مقتضیات زمانی وابسته بود.

محمدی یادآور شد: در طول تاریخ جدال حق و باطل وجود داشت و در دوران دفاع مقدس، شهدا با تشخیص صحیح، راه حق را از باطل برگزیدند و با تقدیم جان از آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند خود دفاع کردند.

وی افزود: تشخیص حق از باطل وظیفه‌ای است که امروز ما با درایت و هوشیاری و بصیرت باید آن را برگزینیم و در مسیر صحیح خود به کار گیریم.



















 


کد مطلب: 141681

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/141681/مراسم-یادواره-آبروی-محله-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1