کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توصیه‌های مدیرکل به رسانه‌ها در آستانه انتخابات بزرگ

3 آذر 1394 ساعت 13:04


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که این امنیت باید دوطرفه باشد، اظهار داشت: ما انتظار داریم اصحاب رسانه برای جامعه امنیت را به ارمغان بیاورد و در راستای تحقق امنیت مردم تلاش کنند.matboaat-jashnvreh-zaree-dehbani (50)
رضا دهبانی‌پور در نشست با دادستان مرکز استان و اهالی رسانه و مطبوعات با عنوان نشست توجیهی در زمینه انتخابات، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند  و در حقیقت امنیت امروزی ما مرهون نقش شهدا و بسیجیان است.
وی، با بیان این که امروز اصحاب رسانه در کسوت و شرایط دیگری یکی از رسالت های خود؛ یعنی ایجاد امنیت و آرامش را در دستور کار دارند، افزود: این امنیت می‌تواند روحی، روانی و گاهی هم می‌تواند امنیت جسمی باشد.
دهبانی‌پور، با بیان این که این امنیت باید دوطرفه باشد، اظهار داشت: ما انتظار داریم اصحاب رسانه برای جامعه امنیت را به ارمغان بیاورد و در راستای تحقق امنیت مردم تلاش کنند.
این مسئول فرهنگی و هنری و هنری کهگیلویه و بویراحمد فلسفه وجودی حکومت را تامین امینت دانست و ادامه داد: رسانه هم امنیت می خواهند و افرادی که در رسانه زحمت می کشند، اگر امنیت و آرامش خاطر نداشته باشند؛ در کار خود با مشکل مواجه می‌شوند.
وی، با اشاره به این که ما وظیفه و مسئولیتی دوطرفه در قبال جامعه داریم، یادآور شد: از یک طرف باید امنیت روحی، روانی و جسمی برای جامعه ایجاد کنیم و از طرف دیگر با آسایش وامنیت ایجاد شده به وظیفه اصلی خود که خبررسانی و تحلیل اتفاقات برای مردم است عمل کنیم.
دهبانی‌پور، عنوان کرد: رسانه به عنوان حلقه واسطه بین مردم و مسئولان از یک طرف پیام هاف مسائل و مشکلات مردم را به مسئولان منعکس و از طرفی خدمات مسئولین (حاکمان) را آن گونه که هست به جامعه ارئه می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر این اتفاق بیفتد قطعاً ما یک رسانه با مسئولیت مشخص و البته با مسئولیتی قابل قبول در جامعه هستیم.
وی، از انتخابات در نظام‌ های دموکراتیک به عنوان سمبل دموکراسی یاد کرد و افزود: انتخابات تجلی‌ گاه اراده مردم است و هنر بزرگ امام راحل بود که مردم را در سرنوشت خود دخالت داد.
دهبانی پور، با بیان این که باید تلاش کنیم تا انتخابات به بهترین نحو برگزار شود، افزود: باید مردم پای صندوق‌ های رأی بیایند و مطمئن باشند که رأی خودشان است و انتخاب با رأی خودشان صورت گرفته‌ است.
این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بر همین اساس نباید در انتخابات سیاه‌ نمایی کرده و همه چیز را غیرواقعی جلوه داد.
وی، با اشاره به این که رسانه‌ ها نقش مهمی در انتخابات دارند، گفت: ایجاد امنیت و آرامش در بین مردم و عدم فضاسازی علیه کاندیداها از وظایف رسانه‌ ها در انتخابات است.


کد مطلب: 141616

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/141616/توصیه-های-مدیرکل-رسانه-ها-آستانه-انتخابات-بزرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1