کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش «به کجا چنین شتابان» دهدشت با حضور منطقیان

3 آذر 1394 ساعت 11:40


همایش «به کجا چنین شتابان» دهدشت با سخنرانی محمود منطقیان در دهدشت برگزار می‌‌شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، به لحاظ وجود پدیده مهاجرت و خالی شدن مناطق از نیروی انسانی سازما ن مردم نهاد «یاران مانا» از تشکل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد با همکاری حسینیه شهید «دولتخواه» در راستای علل و عوامل مهاجرت این همایش را برگزار کند.
این همایش روز پنجشنبه ۵ آذرماه در شهر دهدشت و با حضور فرمانداران، بخشداران، شهرداران، فعالان و نخبگان شهرستان‌های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده برگزار می‌شود.
به گفته سید کمال‌الدین دولتخواه مسئول تشکل مردم نهاد «یاران مانا» این همایش با موضوعاتی همچون؛ ۱- مهاجرت، ظرفیت ها و بایسته ها ۲-مهاجرت و پیامدهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ۳-بر رسی تاثیر مهاجرت بر رشد جمعیت، ۴-نقش شاخصه‌های فرهنگی در جلوگیری از مهاجرت ۵- ناهنجاری‌های اجتماعی و تاثیر آن بر مهاجرت ۶-شاخصه‌های هزاره سوم و تاثیر آن بر مهاجرت  برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، این همایش راس ساعت ۱۴ عصر در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت واقع در کوی آزادگان یک برگزار خواهد شد.
سازمان مردم نهاد «یاران مانا» از همه اقشار دعوت به عمل آورد.


لازم به ذکر در این همایش دارا کریمی نژاد، محمود منطقیان و امید نوروزی به عنوان سخنرانان این همایش به ایراد سخن می‌پردازند.


mhajrat-mana


کد مطلب: 141601

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/141601/همایش-کجا-چنین-شتابان-دهدشت-حضور-منطقیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1