کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بی‌رغبتی شهرداری دهدشت در انجام کارهای فرهنگی

23 آبان 1394 ساعت 16:53


 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: شهرداری دهدشت در انجام کارهای فرهنگی رغبتی از خود نشان نمی‌دهد.


ایرج کاظمی‌جو در نشست کمیته مطالعه مفید شهرستان، افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در دهدشت را آغازگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی دانست و اظهار داشت: در این نمایشگاه ۷۰ هزار جلد کتاب با بیش از ۵ هزار عنوان عرضه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: به رغم هماهنگی قبلی در برپایی نمایشگاه و درخواست تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهرداری اما متاسفانه با وجود افتتاحیه نمایشگاه هنوز بنر تبلیغات در سطح شهر نصب نشده است.

کاظمی‌جو با بیان اینکه بی‌رغبتی شهرداری و شورای شهر در انجام کارهای فرهنگی جای تامل دارد افزود: بنرهای اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب در اتاق قفل شده شهردار مانده است و به علت عدم حضور شهردار امکان نصب در سطح شهر وجود نداشته است.

وی از شهرداری‌ها به عنوان نهاد اصلی کارهای فرهنگی در هر شهر نام برد و گفت: شهرداری دهدشت نه تنها اقدام فرهنگی ندارد بلکه در اجرای برنامه‌های فرهنگی دیگر ادارات همکاری هم نمی‌کند.

این مسئول عدم حمایت از نویسندگان و پژوهشگران را از دیگر مشکلات خواند و گفت: نهایت کاری که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از نویسندگان یا دیگر هنرمندان دارد خرید بخشی از آثار آنان است و به همین بسنده می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه اگر قرار است در این زمینه حمایت شوند و انگیزشی بوجود آید باید سایر ادارات هم همکاری داشته باشند افزود: از سال ۸۳ تاکنون مرتب اسامی نویسندگان برای تهیه بانک اطلاعاتی از اداره ارشاد استعلام می‌شود اما اقدام قابل توجهی در حمایت از آنان صورت نمی‌گیرد./فارس

 


کد مطلب: 139189

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/139189/بی-رغبتی-شهرداری-دهدشت-انجام-کارهای-فرهنگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1