کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمپوت‌های گلابی در بهمئی گیلاس می‌شوند (+عکس)

23 آبان 1394 ساعت 2:00






شهروندان بهمئی در خرید کمپوت گلابی دقت کنند، چرا که ممکن است خود را برای خوردن گلابی آماده کنند اما از قوطی کمپوت چیز دیگری بیرون آید.




این روزها اخبار جالبی از سوتی‌های بازار تولید ما میان مردم دست به دست می چرخد؛ هر چند حاشیه ساز ترین و چندش آورترین نوع این اخبار مربوط به وجود حشرات و جانداران در مواد غذایی است اما یک شرکت کمپوت سازی در اقدامی جالب قوطی های با آرم کمپوت گلابی را از گیلاس پر کرده و به بازار عرضه کرد.

این محصول در شهر لیکک، مرکز شهرستان یافت شد و فروشنده سوپر مارکت هم که با سئوال تکراری خریداران روبرو شد، گفت: بعد از خرید بسته های کمپوت متوجه اشتباه شرکت تولید کننده شدم و حتی رابطین فروش هم این موضوع را می دانند.

  به هر چند این موضوع به ظاهر خنده دار و جالب است اما  کلیه تولید کنندگان موظفند با استناد به  ماده ۳۴  قانون تعزیرات  حکومتی  بر روی کلیه محصولات و فرآورده های تولیدی خود برچسب صحیح اطلاعات کالا الحاق و شماره پروانه ساخت و مهلت اعتبار مصرف ( تاریخ مصرف ) را نیز روی محصولات، حسب مورد، درج نمایند و تخلف از این امر جرم محسوب می شود.






کمپوت ,گلابی, لبریز ,گیلاس ,بهمئی,عکس , سایت خبری, آوای ماغر,شهروندان بهمئی ,خرید کمپوت ,خوردن گلابی,قوطی کمپوت,مواد غذایی,تعزیرات حکومتی,بهداشت,سلامت
کمپوت ,گلابی, لبریز ,گیلاس ,بهمئی,عکس , سایت خبری, آوای ماغر,شهروندان بهمئی ,خرید کمپوت ,خوردن گلابی,قوطی کمپوت,مواد غذایی,تعزیرات حکومتی,بهداشت,سلامت




کد مطلب: 139122

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/139122/کمپوت-های-گلابی-بهمئی-گیلاس-می-شوند-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1