کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخواست بزرگواری از هیئت دولت

21 آبان 1394 ساعت 21:16





نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس همزمان با نزدیک بودن سفر دولت به استان، تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات را خواسته مهم مسئولان و نمایندگان این استان از دولت و رئیس‌جمهور دانست.


 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در جمع خبرنگاران به تلاش‌ها در کمیسیون کشاورزی و آب و خاک مجلس برای کمک به حوزه کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: با همه توان به دنبال تحول در بخش کشاورزی استان هستیم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در استان برای اولین بار را داشتیم که با مشاهده ظرفیت‌های موجود در استان مخصوصا کشاورزی توانستیم اعتباراتی خوب برای کشاورزی استان تصویب کنیم.

وی گفت: تصویب و اجرایی شدن پروژه آبرسانی به دشت شمس‌آباد چرام با اعتباری خوب و قابل توجه از کارهای دیگر بود.

این عضو کمیسیون کشاورزی و آب و خاک مجلس شورای اسلامی تصویب و اجرایی شدن پروژه آبرسانی به دشت آبلش لنده با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان را از کارهای خوب دیگر در حوزه کشاورزی استان دانست.

بزرگواری بیان کرد: تصویب و اجرایی شدن آبرسانی به دشت‌های دهدشت غربی که حدود ۵ هزار هکتار زمین را آبیاری خواهد کرد از کارهای دیگری است که به توسعه بخش کشاورزی می‌انجامد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از کشاورزی به عنوان محور توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد و گفت: اگر توجه بیشتری به بخش کشاورزی داشته باشیم برای ایجاد اشتغال و تولید بیشتر در استان کارهای بزرگی می‌توان انجام داد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در طول سال‌های گذشت با آن روبرو بوده‌ایم مشکل کم‌آبی و بحران آب است که کشاورزی استان ما را تحت تأثیر قرار داده است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از دیگر مشکلات را به عدم تخصیص حتی یک ریال از اعتبارات ماده ۱۸۰ در سال جاری به بخش کشاورزی استان برشمرد که کار را برای این بخش بسیار مشکل کرده است.

وی از انتظار خود و مسئولان استانی از دولت برای حضور در این استان سخن به میان آورد و گفت: از دولت انتظار داریم که ۱۰۰ درصد اعتبارات استان ما به دلیل وضعیت خاص و ویژه این استان تخصیص داده شود./فارس

 


کد مطلب: 138987

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/138987/درخواست-بزرگواری-هیئت-دولت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1