کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختلاف «دهراب‌پور» و «زارعی» تا اسفند ۹۴ ادامه دارد

22 آبان 1394 ساعت 20:09


رضا کمالی‌پناه

روزی که برای اولین بار می‌خواستم حاج «دهراب‌پور» را ببینم به دفترش در شورای اسلامی شهر یاسوج رفتم در آن هنگام این مرد کهنه‌کار دفترچه‌ای در جیب «کُت»ش داشت که به گمانم بزرگترین کانال تلگرامی استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به او بود در آن روزها نفوذش در سیستم اداری-سیاسی شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد واضح، او یار نزدیک احمدی‌نژاد و رئیس ستادش در کهگیلویه و بویراحمد بود. بعدها ستار هدایت‌خواه به کمک او وارد مجلس شد. «دهراب‌پور» و «هدایت‌خواه» هر دو داماد گچسارانی‌ها هستند، اختلافات او با «سیدمسعود حسینی» و «هدایت‌خواه» این سه نفر را از هم جدا کرد.zaraa-dohrabpoor
دهراب‌پور اسفند ۹۰ به ناچار غلام‌محمد زارعی را همراهی کرد تا پاسخ «سیدمسعود» و «هدایت‌خواه» را داده باشد، اکنون که سال پایانی نمایندگی «زارعی» است از اختلافات «دهراب‌پور» و او حرف‌های زیادی زده می‌شود، برادر حاج «دهراب‌پور» در جلسات اصولگرایان بویراحمد مرتب شرکت می‌کند او هم مثل سایر اصولگرایان خواهان حضور «هدایت‌خواه» در انتخابات است.
«دهراب‌پور» دست از حمایت «زارعی» برداشته و در جلسات مربوط به او هم حاضر نمی‌شود. اگر چه رفتار «زارعی» و هوادران او اینگونه نشان نمی‌دهد آنها جور دیگری داستان را روایت می‌کند، اما گویا واقعیت چیز دیگری است که «دهراب‌پور» حاضر نیست از زارعی حمایت کند و این را نزدیکان وی گفته‌اند.
ارتباط «دهراب‌پور» و «زارعی» برای جوانان هم ایلی‌‌شان هم مهم بود بطوریکه مورد پرسش جوانان دولت‌آباد قرار گرفت و زارعی در این زمینه گفته است؛ {حاج «دهراب‌پور» به دلیل مسافرتی که بودند امروز در جلسه ما حاضر نیستند ایشان از بزرگان ایل «تیرتاجی» است و ما هیج اختلافی باهم نخواهیم داشت و همیشه در همه جلسات به احترام بزرگی که دارند ما پشت سرشون بودیم و همواره از مشورت‌های دلسوزانه ایشان برای توسعه شهرستان‌های بویراحمد و دنا استفاده کردیم.}
گفتن این حرف‌ها نشان از اختلافاتی است که در این روزها همراه دیگر مسائل سیاسی گفته می‌شود و این در حالی است که همزمان با نشست «زارعی» با تعدادی از مردم «دولت‌آباد» از طایفه «محمدصادقی»، دهراب‌پور در منزل یکی دیگر از بستگان خود مهمان بود.
اعلام کاندیداتوری «محمدرحیم دهراب‌پور» و «فرهادباقرپور» از هم ایلی‌های «زارعی» شاید این اختلافات را تشدید کند. برخی از مخاطبان کبنانیوز در بخش کامنت‌ها هم به این اختلاف‌ها واکنش نشان داده‌اند.
اما همه اتفاقات این نیست زارعی از اکثریت کسانی که او را در انتخابات اسفند ۹۲ همراهی کردند فاصله گرفته است، علاوه بر «دهراب‌پور» افراد دیگری همانند «خرامین» و دیگر چهره‌های شاخص و لیدرهای اصولگرایان از او بریده‌اند. اصلاح‌طلبان بویراحمد همچنین در صورت حضور گزینه اصلی خود در انتخابات دیگر به «زارعی» رأی نمی‌دهند، موضع‌گیرهای زارعی در مجلس نیز غضب اصلاح‌طلبان بویراحمد را برای او به دنبال داشت و شرایط اکنون برای «او» بسیار سخت است، البته زارعی با دادن پست به اصلاح‌طلبان تا حدودی توانست بین آنها برای خود جایگاه درست کند.

زارعی اکنون نمی‌داند دل به اصولگرایان ببند یا اصلاح‌طلبان، او هیچ‌کدام از بزرگان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را در کنار خود نمی‌بیند و شرایط به همین منوال فعلاً ادامه دارد.


کد مطلب: 138395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/138395/اختلاف-دهراب-پور-زارعی-اسفند-۹۴-ادامه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1