کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طرح یکسان سازی کارگران نفت اجرائی می شود

19 آبان 1394 ساعت 13:38


TajgardounNaftنماینده کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در شورای حل اختلاف اداره تعاون، کار و امور اجتماعی این شهرستان گفت: پرداخت پاداش نیروهای پیمانکاری شرکت نفت گچساران نیز منوط به دستور وزیر نفت شده و در دست پیگیری است.
بهروز باشتی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات نیروهای پیمانی و قراردادی شرکت نفت گچساران با حضور مسئولانی از وزارت نفت اظهار کرد: جلسه‌ای با محوریت و نمایندگی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاونت امور مجلس، معاون وزیر و منابع انسانی وزارت نفت، مدیرکل طرح‌ها، تدوین روش‌ها و مقررات وزارت نفت و اینجانب به عنوان نماینده کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در شورای حل اختلاف اداره تعاون، کار و امور اجتماعی این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه در خصوص مسائلی از جمله یکسان‌سازی حقوق، بررسی پرونده‌های برگشتی نیروهای پیمانی برای تبدیل وضعیت که تا فروردین ۹۲ داری شرایط بوده‌اند و مشکلات استخدامی فرزندان جانبازان و شهدا بحث و گفت‌و‌گو شد.
نماینده کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در شورای حل اختلاف اداره تعاون، کار و امور اجتماعی این شهرستان تصریح کرد: در این جلسه همچنین استفاده از خدمات رفاهی از جمله استفاده از منازل سازمانی و امور مسافرت شرکت نفت گچساران مطرح شد.
باشتی‌زاده عنوان کرد: در این خصوص اعلام شد این امور در اختیار مدیرعامل منطقه بوده و نماینده مردم گچساران و باشت نیز تأکید بر پیگیری و احقاق این امور کرد.
باشتی‌زاده با اشاره به پرونده‌های برگشتی نیروهای پیمانی واجد شرایط برای تبدیل وضعیت به قراردادی گفت: مقرر شد که اینجانب طی جلسه‌ای دیگر با تهیه لیست افراد واجد شرایط تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به قراردادی حضور یافته و پیگیر امور باشم.
وی با اشاره به طرح یکسان‌سازی حقوق نیز اظهار داشت: در این خصوص مقرر شده است تا از هر گروه شغلی تعدادی انتخاب و با بررسی میزان حقوق این افراد بر اساس طرح یکسان‌سازی حقوق مراتب را برای پیگیری و اجرای این طرح اعلام کنم.
باشتی‌زاده با بیان اینکه جلسه هفته آینده در دفتر مدیرکل طرح‌ها و تدوین روش‌ها و مقررات وزارت نفت با حضور نماینده مردم گچساران و باشت برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم به زودی مشکلات نیروهای پیمانی و قراردادی شرکت نفت گچساران برطرف و طرح یکسان‌سازی حقوق نیز اجرایی شود.
نماینده کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در شورای حل اختلاف اداره تعاون، کار و امور اجتماعی این شهرستان افزود: پرداخت پاداش نیروهای پیمانکاری شرکت نفت گچساران نیز منوط به دستور وزیر نفت شده و در دست پیگیری است.


کد مطلب: 138074

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/138074/طرح-یکسان-سازی-کارگران-نفت-اجرائی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1