کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ارجمند: مصادیق کارشکنی معاون سیاسی در کار تشکل‌های دانشجویی وجود دارد

18 آبان 1394 ساعت 21:30


دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج از عدم همکاری معاون سیاسی استاندار با تشکل‌های دانشجویی به شدت انتقاد کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، داریوش ارجمند عصر امروز در نشست جوانان اصلاح‌طلبان بویراحمد با فرماندار این شهرستان، با اشاره به برگزاری جلسات تشکل‌ها از جمله تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: قطعاً همه دوستان واقف هستند که دانشگاه قلب تپنده جامعه است. تاثیر دانشگاه بر جامعه و بر کلیه مسائل جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.
عضو شورای حزب ندای ایرانیان شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استقلال تشکل‌های دانشگاه کلید واژه‌ای است که باید بسیار به آن دقت شود چرا که تاثیرپذیری و تاثیرگذاری تشکل‌ها در استقلال آنها نهفته و تشکل‌های سیاسی در دانشگاه مستقل از هر حزب و جریانی بوده و زیر سیطره هیچ‌کدام از آن‌ها نیستند.
بدترین دوران فعالیت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در دولت تدبیر و امید است
ارجمند آرمان‌خواهی را از ویزگی‌های قشر دانشجو دانست و افزود: بدترین دوران فعالیت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در دولت تدبیر و امید است، بیشترین کارشکنی در این دوران اتفاق افتاد، حتی در دوران استقرار اصولگرایان و پایداری‌چی‌ها نیمچه همکاری می‌شد، اما تا الان و تا این لحظه کوچکترین همکاری از طرف نمایندگان دولت و وزارت کشور بویژه معاون محترم سیاسی استاندار محترم نه تنها همکاری نشده است بلکه مصادیق کارشکنی هم وجود داشته است.
عضو شورای حزب ندای ایرانیان شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به سبقه که از شما داریم، من خیلی معتقد به این در خدمت‌ها و به خدمت رفتن‌ها نبوده و نیستم ولی حضرتعالی را از تیپ و قشر خاص می‌بینم با توجه به اطلاعی که از دیدگاه و مشی حضرتعالی دارم، ما ضمن اینکه معتقدیم در چارچوب قانون و نظام تشکل‌ها هم باید و هم حق دارند تلاش و فعالیت کنند و این توقع را هم داریم که اگر توان همکاری ندارید گاهی موجبات کارشناسی، تعلل و تأخیر فراهم نشود.


کد مطلب: 137892

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/137892/ارجمند-مصادیق-کارشکنی-معاون-سیاسی-کار-تشکل-های-دانشجویی-وجود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1