کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشییع یادگار هشت سال دفاع مقدس در گچساران+تصاویر

16 آبان 1394 ساعت 19:17




عصر امروز و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد مراسم تشییع یکی از یادگاران هشت سال مقدس برگزار شد.


 عصر امروز و با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان گچساران و شهرهای اطراف همچنین سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم تشییع و خاکسپاری سرهنگ پاسدار جهان‌پناه سیناء در این شهرستان برگزار شد.

وی از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که مسئولیت‌های مختلفی از جمله مسئول تعاون سپاه ناحیه گچساران، مسئول ستاد پشتیبانی و کمک‌های مردمی به جنگ در گچساران، مسئول طرح و برنامه سپاه ناحیه گچساران، مسئول بسیج تیپ احمد بن موسی(ع) شیراز، جانشین معاونت برنامه و بودجه تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، جانشین معاونت نیروی انسانی تیپ ۴۸ فتح، مسئول معاونت نیروی انسانی تیپ جنگ‌های نوین شیراز و مسئول حفاظت سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح کل کشور در کارنامه این جانباز و یادگار دیده می‌شود.

گفتنی است که سرهنگ پاسدار جهان‌پناه سینا بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.


مردم‌داری و خوش‌خلقی خصوصیت بارز پاسدار سیناء بود
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم‌داری و خوش‌خلقی خصوصیت بارز پاسدار سیناء بود.


سردار یدالله بوعلی عصر امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری سرهنگ پاسدار جهان‌پناه سیناء اظهار کرد: این مراسم مراسم تشییع و خاکسپاری پاسدار حریم ولایت و رهرو راه امام حسین(ع) است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های که برای هر کدام از ما می‌تواند منشاء خیر و برکت باشد مردم‌داری بوده و سرهنگ پاسدار سیناء دارای این خصلت پاک انسانی بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرهنگ پاسدار سیناء انسانی خوش‌خلق و دارای رفتار حسنه با مردم و دوستان بود که در این ویژگی سرآمد بود.

بوعلی بیان کرد: از نخستین دقایق درگذشت این پاسدار حریم ولایت سیل تماس‌های مختلف و مکرر نشان‌گر عظمت این واقعه بود.

وی افزود: من عظمت حضور و سیل جمعیت امروز در این مکان را کمتر در مراسم‌ها دیده‌ام و امروز برای خانواده سیناء روز بزرگ و پرافتخاری است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان چنین توضیح داد: پاسدار سیناء عمر و زندگی خود را در راه دفاع و حفظ ارزش‌های اسلامی در لباس مقدس پاسداری گذراند تا وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل نشان دهد.

 


 


 


 
-----------------------

فارس

 


کد مطلب: 137316

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/137316/تشییع-یادگار-هشت-سال-دفاع-مقدس-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1