کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ کامل یاری به مسائل آموزش و پرورش استان

13 آبان 1394 ساعت 9:20


معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بویراحمد افتخار ما است و کسی افتخار خود را خدشه‌دار نمی‌کند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، اردشیر یاری در مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید آموزش و پرورش بویراحمد، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز مبارزه ملت ایران با شیطان بزرگ و طاغوت بود.
آیت‌الله ملک‌حسینی سند افتخاری برای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها است
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمددر ادامه با اشاره به سالگرد ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینیف بیان کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی فخر استان کهگیلویه و بویراحمد بود، کسی که نام و آوازش در هر جای از کشور سند افتخاری برای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها است.
یاری‌ گفت: فرزند خلفش حضرت آیت‌الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی نیز افتخار استان است و بنده یکی از افتخارتم این بوده که در گچساران رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی این بزرگوار خدمت کردم.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: خدواند در قران فرموده من شما را شعبه شعبه و قبیله، قبیله آفریدیم تا همدیگر را بشناسید و آن کسی به ما نزدیکتر است که با تقواتر باشد.
ایل بویراحمد، ایل کهگیلویه و باوی با هم برابر و برادرند/ باید چشم‌ها را شسDSC_0095ت و جور دیگر دید
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن ویژگی‌های بویراحمدی‌ها، گفت: جز شجاعت، دلیری و بزرگی در طول تاریخ از مردم بویراحمد ندیده‌ام. یک اخلاق ویژه ایل بزرگ بویراحمد داشته و آن مهمان‌نوازی است.
وی افزود: همه ما، چه ایل بویراحمد، چه ایل کهگیلویه، چه باوی چه گچساران و دهدشت برادر و برابریم و اگر در کنار هم باشیم و اگر با هم باشیم و اگر باهم برای رشد، توسعه و ارتقای کهگیلویه و بویراحمد بکوشیم، پیروز خواهیم شد. ما به عنوان کسانی که پرچمداران تعلیم و تربیت هستیم باید چشم‌ها را شست و جور دیگر دید.
یاری ادامه داد: ما باید نگاه برادرانه‌ای نسبت به هم داشته باشیم. باید همدیگر را بپذیریم و تا زمانی که این نگاه را عوض نکنیم و برای پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار هم نکوشیم، موفق نخواهیم شد. حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی متعلق به همه استان بوده و فرزند خلفش  افتخاری برای من، کهگیلویه و بویراحمد و برای شما، در جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب پتانسیل‌ها و نیروهای خوبی است برای توسعه و رشد استان. از همه استفاده کنیم.
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای توسعه استان چه فرزند گچساران، چه فرزند بویراحمد و چه فرزند کهگیلویه باشد همه ما باید در کنار هم کار کنیم و بنده این را اعتقاد ندارم اگر جایی فراهم شد همه بچه‌های گچساران و گرمسیر در اداره کل حاکم شوند. اگر می‌خواهیم استانمان پیشرفت کند باید همه در کنار هم باشیم.
وی افزود: زمانی ما گچساران بودیم و به اسم می‌شناسم مدیران‌مان از حوزه بویراحمد بود و دوستان‌مان بودند و با هم کار می‌کردیم و هیچ مشکلی با هم نداشتیم و الان هم نداریم دو سال ما اینجا هستیم بهترین احترام‌ها را از ناحیه مردم غیور بویراحمد دیده‌ایم. جهت اطلاع شما دوستان عرض کنم در یک آماری که گرفته شد حدود ۱۰ درصد از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد بچه‌‍های گچساران و باشت هستند.
۳۵ بویراحمدی رئیس اداره هستند
این مسئول خاطر نشان کرد: در اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هفت معاون داریم که چهار معاون از حوزه شهرستان بویراحمد و دو تا از حوزه کهگیلویه هستند و ۴۱ رئیس اداره داریم ۳۵ نفر آنها بچه بویراحمد هستند و ما با افتخار با هم زندگی می‌کنیم.
یاری افزود: این نگاه که به قومی و یا طایفه‌ای اهانت بشود، اهانت به خود ما هست، ایل بویراحمد در قوم لر مایه افتخار بوده ما هزاران پیوندهای نانوشته با هم داریم و فامیل‌های سببی و نسببی که خود من در بویراحمد دارم خیلی زیاد است. ما می‌توانیم در کنار هم و با هم برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد بکوشیم و این وظیفه را فرهیختگان و فرهنگیان فراهم کنند و تا اینجوری نشود نمی‌توانیم پیشرفت کنیم. شما بروید اصفهان با اختلافاتی که دارند ولی در توسعه استانشان با هم هستند.
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای شریعتی از فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد و قطع به یقین می‌توانند در آینده پیشرفت‌های خوبی دست یابند. تا به یک نگراندیشی نرسیم استان پیشرفت نخواهد کرد.
یاری یادآور شد: این پست‌ها و مناصب عاریتی هستند و هر روز یکی است. همه خواهیم رفت. در کنار همه اینها وظیفه معلمی مهمترین وظیفه است. اخلاق حکم می‌کند ما به همه احترام بگذاریم و هر کسی احترامی دارد و حرمت همه واجب است.
وی از خدمات شریعتی تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: هاشمی رئیس جدید انسانی پرتلاش است.
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از برخی اظهارنظرها، گفت: برخی می‌گویند این نقشه است که آقای هاشمی را بیاورند اینجا و فردی از فلان جا بیاورند اصلاً از این خبرها نیست ما چنین نگاهی نداریم قطع به یقین اولویت با کسانی است که بودند و هستند مگر ما می‌خواهیم دشمن همدیگر باشیم یا فریب بدهیم همدیگر را، همه کسانی که با ما کار کردند انصاف و اخلاق را دیده‌اند، مردم بویراحمد افتخار ما هستند و کسی افتخار خودش را به خدشه‌دار و به چالش نمی‌کشد.
یاری افزود: ماها و بچه‌هایمان باید با هم تعامل داشته باشند در شادی‌ها و دیگر برنامه‌ها، مفاخرمان را از بین نبریم.


کد مطلب: 136233

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/136233/پاسخ-کامل-یاری-مسائل-آموزش-پرورش-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1