کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هدایت‌خواه نیامد/ وضعیت مبهم اصولگرایان بویراحمد/ در تهران همه هدایت‌خواه را قبول دارند

9 آبان 1394 ساعت 20:26


نشست اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، شامگاه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء نشست اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام سیدمصطفی تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در حسینیه و مسجد امام علی(ع) برگزار شد.
در این نشست چهره‌های شاخص اصولگرایی از جمله عدل هاشمی، حسین فیاض بخش، خلیفه خلقی‌پور، کرامت فدایی، کرم جانی‌پور، حبیب‌الله پیشوا، اصغر حبیبی و علی فولادی‌وندا داشتند.
همچنین محمدعلی دانشی، فرمانداران سابق بویراحمد، دنا، کهگیلویه، بهمئی و جمعی از مسئولان قبلی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم حضور داشتند.
در ابتدای این نشست شیخ صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در راستای وحدت اصولگرایان در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه، گچساران و بویراحمد گام‌های اساسی خوبی برداشته شد، اظهار کرد: در جلسه قبلی اصولگرایان آقای هدایت‌خواه را به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد معرفی کردیم که ایشان تاکنون به این نظر شورای حکمیت تمکین نکرده‌اند.
پناهی تصریح کرد: در این جلسه از آیت‌الله تقوی می‌خواهیم که از آقای هدایت‌خواه برای حضور در صحنه انتخابات دوره دهم مجلس دعوت کنند.
پناهی تاکید کرد: در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از یک سال پیش تلاش‌ها برای اتحاد و معرفی کاندیدا آغاز شده است و در جایی که به مشکل برخوردند شورای حکمیت وارد میدان شد و رسماً اعلام کرد که ستار هدایت‌خواه کاندیدای جریان اصولگرایی است که هنوز وی جوابی به جریان اصولگرایی نداده است.

وی عنوان کرد: در گچساران به نتایجی دست یافته‌اند و در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز  اصولگراها دارای سلیقه‌هایی هستند که امیدواریم اختلافات جزئی در میان اصولگرایان در حوزه‌های مختلف استان برای انسجام و وحدت حداکثری کنار گذاشته شود.

 
سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه اصولگرایان برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید منیت‌ها را کنار بگذارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه در شرایط سخت و حساسی باید در جهت وحدت گام برداریم.
تقوی تصریح کرد: فتنه تمام نشده  و اینها با پیچیدگی‌های بیشتری وارد می‌شوند و خودشان را زود لو نمی‌دهند.
وی با اشاره به اینکه در برخی از حوزه‌های انتخابیه بیش از یک نفر از اصولگرایان تصمیم به کاندیداتوری دارند و در این زمینه خود را حق می‌دانند، گفت: این نفس‌گرایی، منیت و خودخواهی است زیرا یک اصولگرای باید روحیه گذشت داشته باشد و از حق خودش در برخی مواقع بگذرد.
این مسئول تصریح کرد: اصولگرایی که حاضر نیست منیت‌ها را کنار بگذارد با این روحیه شایستگی خدمت‌گذاری را نیز ندارد، چرا که برای رسیدن به موفقیت‌ها در برخی جاها باید از حق خود بگذرد.
اصولگرایان فرش سیاه هم جلوی آمریکا پهن نمی‌کنند/اپوزیسیون دولت نیستیم/برخی‌ها با شنیدن آمریکا قند در دلشان آب می‌شود
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه فتنه‌گران میراث‌دار خون شهیدان نیستند، خاطرنشان کرد: همچنان آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و در جریان اصولگرا نه تنها فرش قرمز، بلکه فرش سیاه هم جلوی این رژیم استکباری پهن نخواهیم کرد.
حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عصر امروز در نشست با اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل حسینیه امام علی(ع) این شهر اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های آدم‌های سیاسی اعتقاد به خط سیاسی است.
وی با بیان اینکه سکون، سکوت و توقف در مرام افراد سیاسی نیست، تصریح کرد: اگر اعتقاد داشته باشند راهی که می‌روند صراط مستقیم است این راه را ادامه می‌دهند.
این فعال سیاسی اصولگرا با تأکید بر اینکه نیروی سیاسی برای زنده ماندن باید تحرک داشته باشد، افزود: اما گاهی برخی شعارها آن قدر به هم نزدیک هستند که سیاسیون هم در میان این شعارهای شبیه به هم دچار تردید می‌شوند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به جنگ جمل و تردیدهایی که در آن برهه برای برخی افراد با سابقه پیش آمد، بیان کرد: در کار سیاسی باید شخصیت‌ها را با حق بسنجیم، چراکه اگرچه برخی شخصیت‌ها سوابق خوبی دارند، اما منحرف می‌شوند.
تقوی به فتنه‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه فتنه لایه‌هایی دارد که لایه‌های زیرین آن بسیار پیچیده‌تر از لایه‌هایی بالایی است که در خیابان آشوب می‌کنند، تبیین کرد: لایه‌های زیرین فتنه گاه چنان پیچیده هستند که اگر نامی از آن‌ها برده شود علیه شما خواهند شورید.
وی از ویژگی‌های انسان سیاسی در نظام اسلامی را هوشمندی دانست و یادآور شد: همه در هر جریان و گروه اگر خود را با فرمایشات ولایت هماهنگ کنیم و کلام رهبری را مد نظر قرار دهیم راه را به اشتباه نخواهیم رفت.
این مسئول با اشاره به خصوصیات یک فرد سیاسی، به جریان اصولگرایی و مشخصات اصولگرای واقعی اشاره کرد و متذکر شد: اصولگرای واقعی در وهله نخست صحنه را ترک نمی‌کند.
عضو شورای حکمیت جریان اصولگرایی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: تنها راه برای موفقیت جریان اصولگرایی، وحدت و همدلی است.
وی توضیح داد: خودشیفتگی، منیت، نفسانیات و عدم گذشت موجب عدم وحدت خواهد شد که انسان‌های باهوش سیاسی از آن پرهیز می‌کنند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با ذکر خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی، گفت: اگر اصولگرایان به دغدغه‌های آن عالم بزرگوار گوش فرا داده بودند و انسجام خود را حفظ می‌کردند در انتخابات ریاست‌جمهوری نتیجه غیر دلخواه آن‌ها صورت نمی‌گرفت.
تقوی با ابراز خوش‌بینی از ایجاد اتحاد حداکثری در میان جریان اصولگرایی در کشور و در همه استان‌ها، گفت: کهگیلویه و بویراحمد سی‌امین استانی است که به آن سفر می‌کنیم و در استان‌های دیگر نیز حضور اصولگرایان در چنین نشست‌هایی چشمگیر بود.
وی در ادامه با بیان اینکه در انتخابات اخیر اصحاب فتنه در کشور فرصتی پیدا کردند، عنوان داشت: وقتی می‌بینیم که برخی فتنه‌گران در کشور پست گرفته‌اند، نباید با دیدن این مسائل، بر خواسته‌های نفسانی خود تکیه کنیم.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: مگر اصولگرای سیاسی می‌تواند نفوذ آمریکا را نادیده بگیرد.
تقوی با اشاره به اینکه متأسفانه حتی نزدیکترین چهره‌ها به امام و انقلاب در فتنه ۸۸ گرداننده صحنه بودند، اظهار کرد: فتنه اختلاف بین دو کاندیدا نبود، بلکه آن‌ها آمده بودند که نظام را ساقط کنند، اما خدا نخواست و مقام معظم رهبری با قدرت و قوت نظام و کشور را هدایت کردند.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه ما اپوزیسیون دولت نیستیم، تبیین کرد: به دنبال ایجاد فضای بانشاط سیاسی در کشور هستیم، اما مواضعی داریم و خط قرمز ما در جریان اصولگرایی، فتنه است و آن‌ها را قبول نداریم و اگر بالاترین پست‌ها و مناصب را هم بگیرند نزد اصولگرایان مقبولیت ندارند.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه فتنه‌گران میراث‌دار خون شهیدان نیستند، خاطرنشان کرد: همچنان آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و در جریان اصولگرا نه تنها فرش قرمز، بلکه فرش سیاه هم جلوی این رژیم استکباری پهن نخواهیم کرد.
تقوی در پایان با تذکر به کسانی که وقتی نام آمریکا برده می‌شود قند در دلشان آب می‌شود، افزود: این خیال باطل را باید از سر خود بیرون کنند که درب کشور بر روی آمریکا باز شود.
در ادامه تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به بیان برخی از دغدغه‌ها و شاخص‌های یک کاندیدای اصولگرایی پرداخت و گفت: در این جلسه از فرد خاصی نامبرده شد و شیوه من این نیست که از کسی نام ببرم، شاخص‌ها را گفتم بنابراین بر اساس این شاخص‌ها کاندیداهای خود را انتخاب کنید.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در پاسخ به یکی از حاضرین در این نشست که از وی خواستار پیگیری حضور هدایت‌خواه در انتخابات آتی شد، اظهار کرد: آقای هدایت‌خواه از نیروهای موثر، باغیرت که در تهران همه او را قبول دارند و به نیکی از ایشان یاد می‌کنند، هستند.
تقوی اضافه کرد: هدایت‌خواه از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد است که مسئولان در مرکز به سلامت نفس و پاکی ایشان را می‌شناسند و از نیروهای فرهیخته کشور است.
به گزارش کبنا، ستار هدایت‌خواه در این جلسه حضور پیدا نکرد و به گفته نزدیکان وی، او به خارج از یاسوج رفته بود.
IMG_2282 IMG_2284 IMG_2285 IMG_2286 IMG_2289 IMG_2291 IMG_2293 IMG_2294  IMG_2301 IMG_2302 IMG_2305 IMG_2306 IMG_2307 IMG_2308 IMG_2309 IMG_2310 IMG_2311 IMG_2313 IMG_2314 IMG_2317 IMG_2318 IMG_2319 IMG_2321 IMG_2323 IMG_2325 IMG_2327 IMG_2328 IMG_2329 IMG_2330 IMG_2331 IMG_2332 IMG_2334 IMG_2335 IMG_2337 IMG_2338 IMG_2339 IMG_2341 IMG_2342 IMG_2345 IMG_2346
 


کد مطلب: 135578

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/135578/هدایت-خواه-نیامد-وضعیت-مبهم-اصولگرایان-بویراحمد-تهران-همه-قبول

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1