کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسات شورای ورزش استان خروجی ندارد

29 مهر 1394 ساعت 10:13


karamarmosavi
دبیر هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از رویه برگزاری جلسات شورای ورزش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون خروجی آن چنانی از این جلسات ندیده‌ایم.
سید کرامت موسویان اظهار کرد: ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای زیادی دارد که باید دلسوزانه برای به فعل درآوردن این استعدادها خدمت کرد.

پیشکسوت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور باید هر کس در اندازه و توان خود برای موفقیت ورزش کهگیلویه و بویراحمد تلاش کند که نقش پیشکسوتان در این بین اساسی و مهم است.

دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رشته‌های مختلف ورزشی، استان ما توان مطرح شدن در سطح کشور را دارد.

وی گفت: اما باید این استعدادها به خوبی مدیریت شوند و ورزشکاران را به گونه‌ای حمایت کنند که در مقابل رقبای خود احساس تنهایی نکنند.

موسویان با بیان این که باید در استان جلساتی که برای ورزش گرفته می‌شود کاربردی باشد، افزود: برای نمونه یکی از این نشست‌های مهم، شورای ورزش استان است.

این پیشکسوت ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از رویه‌ای که در نشست‌ها و جلسات استان وجود دارد، بیان کرد: از مشکلات ما این است که در این گونه برنامه‌ها به صورت شعاری عمل می‌کنیم.

دبیر هیئت فوتبال استان گفت: باید شورای ورزش در استان تصمیماتی داشته باشد که بتواند ورزش استان را تحرک بخشد که متأسفانه خروجی خوبی تاکنون از نشست‌های شورای ورزش استان نداشته‌ایم.

این دست‌اندرکار امور ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از نوع حضور افراد در شورای ورزش استان هم گفت: در این شورا بعضا از کسانی دعوت می‌شود که نقشی در ورزش و اعتلای آن در استان ندارند./فارس

 


کد مطلب: 132820

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/132820/جلسات-شورای-ورزش-استان-خروجی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1