کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قضاوت داور گچسارانی در هفته نهم لیگ برتر کشور

28 مهر 1394 ساعت 19:19




رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از افتخارات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد درخشش در عرصه داوری فوتبال کشور است.


rahiسید پرویز موسوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌های داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در عرصه داوری فوتبال کشور اظهار کرد: یکی از افتخارات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد درخشش در عرصه داوری فوتبال کشور است.
رئیس هیئت فوتبال استان افزود: در سالیان اخیر داوران خوبی از استان ما دیدارهای مهم فوتبال کشور را قضاوت کرده‌اند و درخشش خوبی در این زمینه داشته‌اند.

این مسئول گفت: در همه رده‌های فوتبال کشور از لیگ‌های پایین استانی تا دیدارهای لیگ برتر فوتبال داوران استان ما حضور دارند که نشان‌دهنده پیشرفت پلکانی داوری فوتبال استان بوده است.

موسوی گفت: داوران فوتبال استان ما امسال هم در لیگ‌های مختلف از جمله در لیگ برتر نماینده دارد که امیدواریم این پیشرفت را در سال‌های آتی بیشتر مشاهده کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوری عرصه‌ای مهم و یکی از ارکان اصلی فوتبال به شمار می‌رود که داوران جوان ما لازم است با دانش‌افزایی هر چه بیشتر به فکر پیمودن پله‌های ترقی و حتی حضور در صحنه‌های بین‌المللی فوتبال باشند.

وی به آخرین موفقیت داوران هم استانی اشاره کرد و گفت: محمد راهی و روح‌الله شریفی امسال در لیگ برتر و تا امروز دیدارهای حساسی را قضاوت کرده‌اند.

این مسئول افزود: محمد راهی کمک داور ملی فوتبال ایران دیدار نفت و راه‌آهن تهران را در هفته نهم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی تهران بر عهده دارد.

 


کد مطلب: 132719

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/132719/قضاوت-داور-گچسارانی-هفته-نهم-لیگ-برتر-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1