کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشنهاد شهرستان مارگون را به وزارت کشور داده‌ایم

20 مهر 1394 ساعت 13:32


 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهاد ارتقاء شهر مارگون به شهرستان را به وزارت کشور داده‌ایم و تصمیم‌گیری در این خصوص با وزارت کشور است.khadmi-lodab- (9)



 صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در پنجمین سفر کاروان هم‌دلی و هم‌زبانی به شهر مارگون از توابع شهرستان بویراحمد سفر کردند.

سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مارگون شهری دارای ظرفیت‌های فراوان اما محروم است، اظهار کرد: مارگون علی‌رغم شرایط خوبی که دارد اما متاسفانه کارهای زیرساختی طلوبی در آن صورت نگرفته است و نیاز به توجه بیشتر مسئولان در حوزه تأسیسات شهری، فضای سبز و معابر عمومی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل پراکندگی روستاهای مارگون راه روستایی این شهر دارای مشکلاتی است که امیدواریم مسئولان این مشکلات را پیگیری کنند.

این مسئول با بیان اینکه امروز در قالب کاروان هم‌دلی و هم‌زبانی مدیران با حضور در این شهر مشکلات را از نزدیک بررسی می‌کنند، افزود: مدیران با بررسی این مشکلات از نزدیک بهتر می‌توانند در رفع آنها کمک کنند.

خادمی به مشکلات اساسی مارگون اشاره کرد و اظهار داشت: تأمین آب شرب و احداث جاده روستایی از اصلی‌ترین مشکلات این شهر است که نیاز به منابع مالی دارد و همه تلاش خود را در جهت جذب اعتبارات و منابع مالی مورد نیاز به کار می‌گیریم.

وی در خصوص شهرستان شدن این شهر نیز گفت: پیشنهاد ارتقاء این شهر به شهرستان را به وزارت کشور داده‌ایم و تصمیم‌گیری در این خصوص با وزارت کشور است و به هر حال این کار را پیگیری می‌کنیم.

خادمی تاکید کرد: شهرستان شدن ۴ بخش در استان کهگیلویه و بویراحمد را به وزارت کشور پیشنهاد داده شده است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان شدن بخش‌های دیشموک، لوداب، مارگون و قلعه رئیسی پیشنهاد داده شده است، افزود: تصمیم‌گیری در زمینه شهرستان شدن این بخش‌ها در اختیار هیئت دولت و وزارت کشور است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که آیا امکان شهرستان شدن بخش مارگون در دولت یازدهم وجود دارد، یادآور شد: این امکان وجود دارد ولی تصمیم‌گیری با هیئت دولت است.
خادمی تصریح کرد: شهرستان شدن بخش‌های دیشموک، مارگون، قلعه‌رئیسی و لوداب حق مردمان آن‌ها بوده و شهرستان شدن این بخش‌ها می‌تواند سبب توسعه این نقاط شود.
 
 


کد مطلب: 130659

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/130659/پیشنهاد-شهرستان-مارگون-وزارت-کشور-داده-ایم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1