کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بزرگواری: دو روز بعد از تذکرم زنگنه دستور گازرسانی به دیشموک را دارد

19 مهر 1394 ساعت 9:38




نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئله برجام بهانه‌ای برای فریب مردم شد به طوری که عده‌ای آن را با طرح‌های گوناگون به بحث می‌کشند که به اهداف خود برسند.


 bzrgvari (2)
حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری اظهار کرد: گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی از مهمترین کارهای پیگیری‌شده از سوی این شرکت بوده است.

وی تصریح کرد: بعد از صحبت‌های من در مجلس و تذکر به وزیر نفت که مناطق دیشموک، قلعه‌رئیسی و دشمن‌زیاری دارای بیش از ۸۰ شهید والامقام هستند ولی از نعمت گاز محرومند، اظهار کرد: بعد از دو روز آقای زنگنه من را دعوت و سریعاً دستور گازرسانی به این مناطق را صادر کرد.

وی با بیان اینکه از گازدارشدن مردم این مناطق به شدت خوشحال خواهم شد، گفت: خون پاک و مقدس شهدا باعث کمک به این مردم شد و امروز شاهد مراسم کلنگزنی گازرسانی به مردم محروم کهگیلویه هستیم که خواسته بحق آنها می‌باشد.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه با بیان اینکه تلاش وزارت نیرو بر این بود که از طریق cng به دیشموک و قلعه‌رئیسی گازرسانی شود، خاطرنشان کرد: تلاش و پیگری نماینده ولی فقیه در استان کمک کرد تا گازرسانی به این مناطق به صورت لوله‌کشی انجام شود.

وی گفت: بدهی پروژه پاتاوه به دهدشت در سال‌های گذشته ۴۸ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های فراوان، با تعامل با استاندار و نمایندگان استان در مجلس، توانستیم با برنامه و بودجه مطالبات را دریافت کنیم.

وی، از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پیشرفت پروژه پاتاوه به دهدشت در سال ۹۴ خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم هرچه زودتر از طرف خزانه جهت اجرایی‌شدن عملیات، واریز گردد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با بیان اینکه تخریب مسئولان در روند اجرای پروژه پاتاوه به دهدشت کار درستی نیست، تصریح کرد: مسئله برجام بهانه‌ای برای فریب مردم شد به طوری که عده‌ای آن را با طرح‌های گوناگون به بحث می‌کشند که به اهداف خود برسند.

بزرگواری گفت: کار بررسی برجام تمام شد و رفت و امیدوارم تصویب شود و طرف‌های مقابل درست بگویند که با توافق، همه تحریم‌ها برداشته می‌شود.

 


کد مطلب: 130521

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/130521/بزرگواری-دو-روز-بعد-تذکرم-زنگنه-دستور-گازرسانی-دیشموک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1