کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکمیل طرح فاضلاب دهدشت نیازمند ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار است

18 مهر 1394 ساعت 14:17


سید علی لدنی نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه احداث شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح استان، افزود: این پروژه در حال حاضر در شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران، سی سخت و چرام در حال انجام است.

۷۶۷۸۹۹

وی اظهار داشت: همچنین برنامه ریزی های لازم برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای باشت و لنده در دستور کار قرار گرفته است.

لدنی نِژاد در خصوص پروژه جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه شهر دهدشت یادآور شد: حجم تصفیه خانه فاضلاب دهدشت ۱۹ هزار متر مکعب در شبانه روز، خط انتقال این پروژه سه کیلومتر و طول شبکه جمع آوری آن ۱۱۷ کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ۸۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد، خرید و تملک ۴۵ هکتار زمین برای احداث تصفیه خانه، احداث فاز اول تصفیه خانه به حجم شش هزار و ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز، اجرای خط انتقال فاضلاب به طول سه کیلومتر و اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب را از مهمترین اقداماتی دانست که تاکنون برای اجرای این پروژه انجام شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبار هزینه شده تاکنون را ۹۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

لدنی نژاد بر مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی شهر دهدشت در خرید انشعابات فاضلاب خانگی تأکید کرد.


کد مطلب: 130356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/130356/تکمیل-طرح-فاضلاب-دهدشت-نیازمند-۵۳۰-میلیارد-ریال-اعتبار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1