کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رسانه‌ها در انتخابات دکان اهداف مغرضانه نشوند

16 مهر 1394 ساعت 14:16



نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و وظایفی که رسانه‌ها بر عهده دارند، گفت: فضای رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد نباید به دکان سیاسی تبدیل شود.matboaat-jashnvreh-zaree-dehbani (74)



 غلام‌محمد زارعی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات در استان با حداقل امکانات و سختی‌های فراوان و با انتقادات ریز و درشت به وظایف خود عمل می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های استان با تلفیقی از پیشکسوتان و جوانان اکنون کارهای بزرگی انجام می‌دهند، گفت: تیم رسانه‌ای استان در رسانه‌های مختلف لازم است با هم‌افزایی و هم‌گرایی در پی توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشند.

وی بیان کرد: اکنون به برکت همین حضور بسیاری از مشکلات در استان برطرف شده و کنترل خوبی توسط رسانه‌ها بر کار مسئولان مشاهده می‌شود.

زارعی گفت: رسانه‌ها باید قدر و منزلت خود را بیشتر بدانند چرا که در این استان با سختی‌های زیاد مشغول تهیه خبر و گزارش هستند و به همین دلیل نباید کار آنها تحت‌الشعاع برخی موارد قرار گیرد.

وی وجه مهم کار رسانه را فرهنگ‌سازی عنوان کرد و گفت: عملکرد رسانه‌ها با دقت توسط مردم رصد می‌شود و به همین دلیل اصحاب رسانه باید به دور از مسائل شخصی عمل کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به برگزاری انتخابات آینده اشاره کرد و افزود: در سال جاری مهم‌ترین موضوع در کشور انتخابات است که رسانه‌ها وظیفه دارند فضا را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم آماده کنند.

زارعی اذعان کرد: امیدواریم که رسانه‌ها با رعایت همه جوانب و بدون جانبداری شخصی و جریانی، عملکردها را به گونه‌ای درست در اختیار مردم قرار دهند.

وی اظهار داشت: کار رسانه باید به گونه‌ای باشد که در انتخابات با حفظ همه رسالت‌ها، این فضا به گونه‌ای پیش برود که احساس نکنیم فضای رسانه تبدیل به دکان سیاسی شده است و اهداف مغرضانه برخی از را با انتشار مطالبی دنبال کنند.

 


کد مطلب: 129843

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/129843/رسانه-ها-انتخابات-دکان-اهداف-مغرضانه-نشوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1