کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متلاشی ۳۸ باند مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

11 مهر 1394 ساعت 11:47


صبح امروز شنبه با حضور استاندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
در این مراسم نیز از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و بازنشتگان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تجلیل شد.
در این آیین همچنین یگان های ویژه نیروی انتظامی پس از اجرای حرکات رزمی و نمایشی اقدام به انجام عملیات های مختلف در حوزه ماموریت ها و عملیات های این نیرو از جمله رهایی گروگان، مبارزه دفاع شخصی، تعقیب و گریز خودرو ، تیراندازی و نمایش توانمندی موتورسواران در هنگام انجام عملیات کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: امنیت کنونی ایران‌اسلامی مرهون تلاش‌های نیروهای خدوم نیروی انتظامی و تعامل با مردم است.
سردار غلام‌عباس غلام‌زاده صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: حفط امنیت و آرامش مردم مهمرتین رویکرد نیروی انتظامی است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.
وی عنوان کرد: در بسیاری از شاخص‌ها نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر کشور است و امیدواریم با تعامل و همکاری آحاد مردم، مسئولان اجرایی استان و اصحاب رسانه این وضعیت ارتقا یابد.
غلام‌زاده با اشاره به نقش نظم، امنیت و آرامش در پیشرفت و توسعه مناطق مختلف، ابراز کرد: هم اکنون امنیت لازم برای ایجاد سرمایه‌گذاری در این استان فراهم است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تداوم امنیت و آرامش از برقراری آن‌ها مهم‌تر است و نیروی انتظامی در برقراری و تداوم هر دو تلاش ویژه‌ای می‌کنند و البته نهادهای زیادی در برقراری امنیت و آرامش دخیل هستند که یکی از آن‌ها نیروی انتظامی است.
غلام‌زاده خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت، نزاع‌های دسته جمعی، مواد مخدر، مخلان نظم و امنیت، قاچاق کالا و ساماندهی ترافیک از جمله مهمترین اولویت‌ها و رویکرد پلیس استان در سال ۹۴ است.
وی از متلاشی شدن ۳۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و ۲ تن و ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در نیمه نخست امسال در استان خبر داد و افزود: در این مدت شاهد کاهش ۱۹ درصدی انواع سرقت، ۵ درصدی خودکشی، ۱۱ درد شرارت، ۵ درصد تصادفات فوتی و افزایش ۱۰ درصدی نزاع‌های دسته جمعی هستیم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی پلیس برای برخورد با نزاع دسته جمعی خبر داد و گفت: ریشه‌کن کردن نزاع دسته جمعی در استان نیازمند تعامل آحاد مردم، معتمدین و ریش سفیدان، مسئولان متولی بویژه ادارات فرهنگی و خبرنگاران هستیم.
غلام‌زاده ابراز کرد: نیروهای انتظامی فراتر از جریان‌ها و گروهای سیاسی برای برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و حداکثری مد نظر مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد







کد مطلب: 128854

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/128854/متلاشی-۳۸-باند-مواد-مخدر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1