کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید مسئولان باشگاه نفت و گاز از انجمن خبرنگاران گچساران

6 مهر 1394 ساعت 16:37


.
مسئولان و دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران از دفتر انجمن خبرنگاران این شهرستان بازدید کردند.
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت باشگاه نفت و گاز، در آستانه آغازمسابقات تیم های باشگاهی نفت و گاز گچساران در لیگ های کشور رئیس امورورزش، مسئول ورزش قهرمانی، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان و سرپرست تیم هاکی به نمایندگی از سایر مربیان و ورزشکاران این باشگاه با هیئت مدیره انجمن خبرنگاران دیدار کردند.
در این دیدار صمیمی رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با تبریک هفته دفاع مقدس رسالت جامعه خبرنگاری را مهم و تاثیرگذار دانست.
محمد حبیبی نژاد افزود: در طی سال های گذشته تاکنون باشگاه نفت و گاز گچساران در حمایت از ورزش استان و شهرستان همواره پیشگام بوده است.
حبیبی نژاد تصریح کرد: بی شک انعکاس و بازتاب اخبار افتخارات ورزش نفت وگاز نام استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران را در کشور پرآوازه می کند.
وی با بیان اینکه همه تلاش باشگاه نفت و گاز گچساران در جهت تعامل با اصحاب رسانه بوده افزود: در این مسیر برای انعکاس هرچه بهتر و سریعتراخبار، پایگاه اطلاع رسانی این باشگاه ازسال ۹۲ راه اندازی شده و در اختیار علاقمندان به ورزش خصوصا ورزش نفت و گاز قرارگرفته است.
در این نشست همچنین رئیس و رئیس هیئت مدیره انجمن خبرنگاران ضمن خوش آمدگویی به اهالی ورزش نفت و گاز گچساران مهمترین برنامه انجمن را انسجام و هم افزایی خبرنگاران شهرستان دانستند.
آرش کنارکوهی و زواره کاییدی که به نمایندگی از جامعه خبرنگاران شهرستان صحبت کردند، انعکاس سریع و تاثیرگذار اخبار ورزش نفت را در جهت حمایت از ورزشکاران و نماینده های ورزشی شهرستان مهمترین وظیفه ورزشی خبرنگاران عنوان کردند.
در این نشست همچنین مسئول ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران از مشکلات پیش رو این باشگاه در راهی کردن تیم های ورزشی به مسابقات باشگاهی گفت و افزود:کمبود شدید نقدینگی موجب شده تا با سختی تیم های باشگاهی را مورد حمایت قرار دهیم.
ابوالحسن غلامی در خصوص آخرین وضعیت تیم های قهرمانی این باشگاه تصریح کرد : تیم فوتبال بزرگسالان که با همه سختی های موجود برای مسابقه روز چهارشنبه مقابل کارا شیراز آمادگی کامل دارد.
غلامی افزود: تیم های هندبال بانوان و آقایان نیز که مسابقاتشان آغاز شده در ابتدای فصل شروع خوبی داشته اند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
وی در خصوص هاکی نیز افزود: با بهره گیری از اساتید هاکی شهرستان همچمون نوروز حیدری و اسماعیل پناهپوری کادر فنی تیم هاکی را نهایی خواهیم کردو برای حضوری قدرتمند روانه مسابقات خواهند شد.
مسئول ورزش قهرمانی باشگاه نفت و گاز گچساران گفت : تیم فوتبال نوجوانان که فراتر از انتظارها در چند بازی تدارکاتی ظاهر شده بسیار امیدوارکننده روانه مسابقات لیگ برتر خواهد شد و تیم واترپلو بزرگسالان نیز باکادر فنی جدید خود تمرینات مداومی برای روز ۲۴ مهر نخستین بازی خود را برگزار خواهد کرد.
 
















کد مطلب: 127999

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/127999/بازدید-مسئولان-باشگاه-نفت-گاز-انجمن-خبرنگاران-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1