کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فولادی: باید به قومیت‌ها فرصت برابر داده شود

5 مهر 1394 ساعت 16:50


.Foladi (2)

مهندس علی فولادی‌وندا، فعال سیاسی اصولگرا و کاندیدای انتخابات دوره نهم مجلس از شهرستان گچساران ضمن تاکید بر حضورش در انتخابات دوره دهم مجلس، تصریح کرد: هنوز که زمان تبلیغات و فعالیت‌های رسمی شروع نشده ولی انشاالله با گذشت زمان بحث حضور قطعی بنده در انتخابات مسجل می شود و این که از طرف چه تشکیلات و جریانی حضور خواهم داشت، ضمن اعلام این که گرایش فکری بنده اصولگرایی است، باید منتظر باشیم تا ببینیم در آینده چه خواهد شد.

عضو جامعه اسلامی مهندسین، در گفتگو با سایت استان اظهار کرد: البته همانطور که قبلا نیز اعلام کرده‌ام شعار من «وحدت و سازندگی» است و بر مبنای این شعار در انتخابات حضور خواهم داشت و از حمایت هر گروه و جریانی که به بنده لطف داشته باشند نیز استقبال می‌کنم. گرایش فکری بنده اصولگرایی است اما بیشتر خود را فردی اجرایی و عمرانی می‌دانم و تلاشم این است که با تاکید بر این توانایی‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان، در توسعه و عمران و آبادانی منطقه قدم برداریم.

این کاندیدای انتخابات مجلس با اشاره به فضای سیاسی استان و تاثیرگذاری کمرنگ گرایش‌های فکری و حزبی در این رقابت، عنوان کرد: همانطور که مستحضرید در استان ما و در شهرستان گچساران بحث گرایش‌های حزبی و جریانات سیاسی در خوشبینانه‌ترین حالت بیست تا سی درصد تاثیر دارد و بخش عمده فعالیت‌ها به روابط قومی و طایفه‌ای مرتبط است. بنده ضمن افتخار به قومیتی که به آن وابسته هستم اعتقادم این است که باید به همه اقوام احترام گذاشت و در مسیر توسعه و سازندگی منطقه، برای وحدت و همدلی جامعه به تمامی قومیت‌ها و گرایش‌ها فرصت برابر و عادلانه داده شود.

وی افزود: در همین راستا بنده در این مدت در جلساتی که گروه‌ها و افراد مختلف در حمایت از بنده تشکیل داده‌اند حضور پیدا کرده‌ام. خوشبختانه شرایط بسیار خوب پیش می‌رود و در حال حاضر روند روبه جلو و امیدوار کننده‌ای داریم.

این دانشجوی دوره دکترای مدیریت صنعتی، در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی در استان نیز، تصریح کرد: رعایت انصاف و اخلاق در رقابت‌ها از ضروری‌ترین کارها است. بنده به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم که کسی از طرفدارانم بخواهد با توهین و تحقیر رقیب در صدد معرفی و بالابردن من باشد و به همه دوستان سفارش می‌کنم که در این مسیر از دایره انصاف و اخلاق خارج نشوند. انتقاد سازنده و راهگشا باید باشد و این با توهین و تخریب تفاوت دارد. فعالین سیاسی باید به این مسائل توجه ویژه داشته باشند که موفقیت در انتخابات به هر قیمتی شایسته جامعه ما نیست.

فولادی‌وندا در پایان گفت: انتظار می‌رود که رسانه‌ها نیز با در نظر داشتن انصاف و اخلاق رسانه‌ای به بازتاب اخبار و مسائل بپردازند و با انتقال صحیح، روشن و بی‌طرفانه اخبار به آگاهی بخشی جامعه کمک کنند.



کد مطلب: 127786

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/127786/فولادی-باید-قومیت-ها-فرصت-برابر-داده-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1