کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زینل زاده: تخلف باید ثابت شود تا برخورد کنیم

6 مهر 1394 ساعت 7:29


شهردار گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مورد پروژه های درحال انجام و دستور شهرداری در سال جاری اظهار داشت: دیدگاه کلی شورای شهر در این دوره و همچنین شرح کار ما عدالت نسبی جهت توزیع کارهای عمرانی و خدماتی در سطح شهر گچساران می باشد.
زینل زاده بیان کرد: هدف ما تکمیل پروژه های عمرانی و همچنین به بهره برداری رساندن پروژه هایی که از سنوات گذشته شروع شده که در این خصوص آسفالت سطح شهر گچساران و محلات و خیابانهای که فاقد آسفالت هستند در اولویت می باشند.
وی با اشاره به اینکه دو منطقه در گچساران نیاز به زیر سازی و آسفالت دارند، افزود: شهرک رزمندگان از مدرسه علامه طباطبایی تا آبگرمو که در حال حاضر ماشین آلات شهرداری در محل مستقر و مشغول فعالیت می باشند که امیدواریم در ۴۰ روز آینده این پروژه به بهره برداری برسد. که در همین راستا آسفالت کوی ۱۰۸ دستگاه هم در دستور کارمی باشد، که مشکل این منطقه هم بزودی مرتفع خواهد شد و این کار ، کار بزرگی برای شهرداری محسوب می شود. که جمعا قریب به ۱۰۰ هزار متر مربع حجم آسفالت این پروژه ها می باشد.
شهرداری گچساران تصریح کرد: تکمیل آسفالت شهرک بهارستان، از بلوار میدان فردوسی تا شهرک هدایت و کوچه های فرعی از مهمترین پروژه های از سنوات قبل بوده، که آنرا اجرایی خواهیم کرد. و همچنین آسفالت بلوار ۳۵ متری کارکنان دولت، کوی فرهنگیان، رینگ جنوبی کارکنان از دیگر پروژه های در دستور کار در سال جاری می باشد.
زینل زاده یکی دیگر از پروژه های در حال اجراء را تخریب و نوسازی جداول در بافت فرسوده و خیابان های شهید مدرس، کیامرثی، امینی نام برد و افزود: با توجه به اینکه جداول این مناطق از نظر منظر و همچنین بهداشت برای شهر مشکل ایجاد کرده بود ما را بر آن داشت که این پروژه را دردستور کار خود قرار بدهیم.
وی در ادامه عنوان کرد: در کوی رادک در حال پیاده رو سازی هستیم و همچنین هر جا که فضا اجازه بدهد کاشت نهال را خواهیم داشت و انشاء الله تا پایان دوره چهارم شورا تلاش مضاعفی در راستای کاشت نهال و درخت و اینکه سعی خواهیم کرد: که فضای سبز را به عرصه خیابانها و کوچه ها شهر بیاوریم.
زینل زاده مطرح کرد: توسعه پارک شهدای گمنام و دریاچه مصنوعی مهمترین پروژه های فضای سبز در استان کهگیلویه و بویر احمد و همچنین از نظر چشم انداز و زیبایی در جنوب کشور است.که با جدیت در حال اجراء می باشد.
شهردار در مورد تکمیل پارک بانوان که بهترین فضای سبز برای بانوان در استان که مشتمل بر زمین ورزشی چند منظوره، زمین چمن مصنوعی، پیست اسکی و دوچرخه سواری و وسایل ورزشی و تفریحی می باشد. اشاره کرد، و گفت: پارک های شهرک هدایت، پل بردستانی، پشت استادیوم تختی، کارکنان دولت ۳ شمالی از دیگر پروژه های در حال انجام شهرداری می باشد.
وی در مورد یکی از طرح ها که متمایز با سایر طرح ها می باشد اشاره کرد و عنوان کرد: تکمیل جاده سلامت که از باغ فردوس آغاز و تا پارک جنگلی ادامه پیدا خواهد کرد که در حال حاضر جاده دسترسی دیگری از طریق کوچه ۳ شمالی به این جاده اتصال پیدا خواهد کرد که اکیپ امانی شهرداری با تمام توان در حال اجرا این پروژه می باشند.
زیتل زاده تصریح کرد: کانالهایی در سطح شهر، کوی ۱۰۸ دستگاه و کارکنان دولت جنوبی دردستور کار ما می باشد.
شهردار گچساران در جواب سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان دارد که نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت بعضی از پروژه ها را به عنوان تبلیغات در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و اعلام کند. که اعتبار این پروژه ها را خودش تامین کرده است؟ اظهار داشت: رویکرد ما در شهرداری کار خدمات رسانی و عمرانی و اجرایی بوده و بحث عدالت در توزیع فعالیت های عمرانی و خدماتی است و تا کنون هیچ تبلیغاتی از طرف شهرداری و شورای شهررقم نخورده است، اما قطعا هر فرد حقیقی یا حقوقی همکاری و یا کاری انجام بدهد از دید مردم پوشیده نیست و نیاز به تبلیغات هم ندارد.
زینل زاده همچنین در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه دو دید گاه در شهر وجود دارد که یک گروه معتقد هستند که تاجگردون نماینده مردم گچساران با آوردن بودجه در اجرایی کردن پروژه های عمرانی تاثیر گذار بوده و گروه ای اعتقاد دارند که شهرداری با گرفتن عوارض های قانونی و ... و با هزینه کردن آن باعث زیبایی شهر گچساران شده است، عنوان کرد: هر دو بحث در اجرای پروژ ه های شهرداری مهم و تاثیر گذر می باشند.اعتبارات تملک، نفت، ماده ۱۸۰ تزریق شده و هم درآمد که در بودجه شهرداری وجود دارد و همچنین فعالیتی که اکیپ امانی و پرسنل شهرداری و در نهایت دیدگاهی که در شورای شهر گچساران در ارتباط با این موضوع وجود دارد تاثیر گذار است.
شهردار در مورد معضل ترافیک و احداث پارکینگ اظهار داشت: احداث پارکینگ در محل ساختمان های جهاد کشاورزی (خیابان عمران) احداث شده و همچنین ساختمان فرمانداری سابق برای احداث پارکینگ و رفع این معضل خریداری شده، که تخریب آن نیاز به یک پروسه دارد که فرآینده آن طی شده است. که انشاءالله در ماههای آینده تخریب و به پارکینگ تبدیل خواهد شد.
زینل زاده در مورد مسائل و اتفاقات اخیر در شهرداری عنوان کرد: بطور کلی کنترل و نظارت لازمه بحث مدیریت است یعنی در کنار کارهای اجرایی همیشه ممکن است خطاهایی هم باشد که کنترل و نظارت باید باشد تا جلوی خطا ها گرفته شود. بهرشکل اگر تخلفی درشهرداری صورت گرفته باشد درحد و حدود آن تخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد. اما لازمه آن اینست که جرم در مراجع قضایی اثبات شود و اگر اثبات شود ما هم خواهان برخورد با آن هستیم.
گزارش: حبیب قلندری


کد مطلب: 127300

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/127300/زینل-زاده-تخلف-باید-ثابت-شود-برخورد-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1