کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شورای شهر باشت با وحدت به کارش ادامه می دهد

2 مهر 1394 ساعت 18:50


فتح الله پوران پور
حبیب الله احمدی رئیس شورای اسلامی شهر باشت شد.ahmadi
شورای اسلامی شهر پارلمانی متشکل از مشتاقان جویای فضیلت و خدمت به مردم است که بر اساس همکاری و مشورت با حفظ استقلال در راستای تحقق و تعهد و برنامه های اعضا آن و آزمونهای نظام انقلاب کشور عزیزمان ایران پای در صحنه پر مسئولیت خطیر گذاشته و از این حیث هیأت رئیسه جدید شورای شهر با تلاش وجدیت رسیدن به وضع مطلوب درد و رنج آنان از هیچ گونه کوششی فروگذار نمی کند.
حبیب الله احمدی رئیس شورای شهر با بیان مطلب فوق افزود: شورای شهر از جایگاه والا و مقدسی برخوردار است وی گفت:دو سال سپری شده از دوره کنونی شورای اسلامی شهر با تفاهم و همدلی برادران عضو و طی فرایند قانونی هر ساله یک نفر متصدی امور شورا را به عهده داشتند و هر یک از عزیزان آنچه در توان داشتند جهت خدمت رسانی مطلوب و میزان رضایت مندی شهروندان بکار گرفتند گر چه همه ما باید اذعان داشته باشیم که هیچ انسانی بی عذر و تقصیر   نمی باشد و نمی تواند چنین ادعای داشته باشد.
حقیر ضمن تشکر و سپاس از همکارن در شورای اسلامی شهر و شهردار محترم که در سنوات قبل به کمک همدیگر این مسئولیت را پذیرفتند.
حال که در آستانه ورود به سال سوم می باشیم با گشاده رویی و تواضع به نمایندگی از همکاران عزیزم آماده شنیدن راهنمائیها-انتقادات و نقطه نظرات مثبت و سازنده همشهریان شریف می باشیم.
امید است مردم و مسئولان ما را در تحقق این امر کمک کنند. ضمن اینکه با بودن مسئولان و مردم در کنار هم توسعه و پیشرفت در حوزه های کلان اقتصادی و اجتماعی میسر خواهد شد و بدیهی است که مدیریت شورا و شهرداری هم از این گزینه مستثنا نیستند. تنها در زیر چتر وحدت کلمه است که مجال پرداختن به مشکلات و مسائل شهر و اصلاح امور را خواهیم داشت و وجدان بیدار آگاه مردم است که می تواند با همکاری شهرداری موجب پیشرفت و آبادانی شهرمان شود.
احمدی رئیس شورای شهر در پایان از رسانه ها و خبرنگاران دعوت کرد در همه جلسات شورای شهر حضور یابند و اقدامات انجام شده را به نحوه مطلوب به مردم اطلاع رسانی کنند.


کد مطلب: 126998

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/126998/شورای-شهر-باشت-وحدت-کارش-ادامه-می-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1