کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی اعضای حزب مردم سالاری باشت

30 شهريور 1394 ساعت 14:24


به نام خدا
صبح آمد و بلبلان سلامی دارند در شرق امید دست جامی دارند
درسیل خروش نغمه خوانی‌هاشان درچنته خویش، مرگ شامی دارند
خوشحالیم اینک که باغ امید به گل نشسته و هالهٔ اندیشه به یمن واژهٔ اصلاحات پرچم برافراشته و نهال تحمل اندیشهٔ مخالف و نقد سازنده با عطر دولت تدبیر و امید شکوفا گردیده و در راستای همین هماغوشی وجود پیر کودکی به نام احزاب و تشکلهای مفید بر همگان عیان گردیده، ما جمعی از اصلاح طلبان شهرستان باشت همگام با احزاب و تشکلهای سیاسی موجود در جامعه موجودیت شاخهٔ حزب مردم سالاری شهرستان باشت را به اطلاع همگان می‌رسانیم.
امید است با توجه به لزوم وجود تشکلهایی رسمی که تابع قانون جمهوری اسلامی ایران و ملزم به رعایت موازین دینی و حفظ شئونات اخلاق سیاسی در این مقطع حساس زمانی می‌باشند، پیرو توصیه‌های رهبری و همفکری و همیاری بزرگان جبههٔ اصلاحات در استان و کشور کهنمان که همواره مهد تمدن و قانونمداری بوده، در تقویت حس وحدت طلبی و ترویج نظام مردم سالاری که نیاز مبرم جامعهٔ امروزی برای پیشبرد اهداف هر حکومتی می‌باشد، سعی و تلاش نموده و از هیچ کوششی دریغ ننماییم.
با امید به تحقق این اندیشهٔ سبز، اعضای شورای حزب مردم سالاری شهرستان باشت معرفی می‌گردد:
۱. فرشاد گرجی‌پور (دبیر) ۲. محسن زارع ۳. محمد مرادپور ۴. کرامت هاشمی ۵. محمد احمدی نسب ۶. آرش ظفری ۷. مسلم امیری ۸. سجاد حمیده نسب ۹. مژگان سازگارگرایی ۱۰. حلیمه محمودی ۱۱. مریم موسوی ۱۲. احمد لعبت فر  ۱۳.جهانبخش اسدی ۱۴.صادق سازگارگرایی ۱۵. حمید رحیمیان‌پور


کد مطلب: 126549

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/126549/معرفی-اعضای-حزب-مردم-سالاری-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1