کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه گچساران

30 شهريور 1394 ساعت 8:31


۹۹۸۷۹۸
جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و فداکاری ها و جانفشانی شهدائ و رزمندگان اسلام،اظهار داشت: خبرنگاران رسالت بزرگی برعهده دارند و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح و دقیق به جامعه از وظایف اضلی خبرنگاران است.
سرهنگ دوم پاسدار فرامرز زمانی عنوان کرد: خبرنگار باید نیاز سنجی کرده و براساس نیاز مشروع و معقول مخاطب خود مطلب تهیه نماید و در راستای نظام گام و مطلب بنویسد نه براساس مصلحت اشخاص، و همچنین باید در مطالب و گزارشات خود تنوع ایجاد کند.
وی در ادامه به تشریح برنامه های سپاه ناحیه گچساران در هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد:در هفته دفاع مقدس ۴۰ برنامه متنوع در سطح شهرستان اجراء خواهد شد.
زمانی افزود: هفته دفاع مقدس از تاریخ ۳۱شهریوربا رژه نیروی های نظامی و انتظامی و بسیجیان آغاز می شود.
جانشین فرمانده سپاه گچساران دیدارکارکنان پایور وظیفه و بسیجیان با امام جمعه شهرستان و مراسم دعای پرفیضه عرفه در گلزار شهداء،دیدار و سرکشی از خانواده شهداء،جانبازان،وایثارگران،غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهداء،همایش بزرگ پیاده روی خانواده،اعزام بسیجیان به اردوی ۷ روزه حوزه امام علی(ع)، یادواره شهدای کارمند حوزه ادارات در دانشگاه آزاد واحد گچساران، برپایی شب شعر و خاطره گویی و مسابقات ورزشی اعم برنامه های هفته دفاع مقدس نام برد.
-----------------------
حبیب قلندری
-----------------------


کد مطلب: 126476

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/126476/تشریح-برنامه-های-هفته-دفاع-مقدس-سپاه-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1