کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئولان آموزش و پرورش چرام پیام‌نوری‌ها را تهدید کردند

1 مهر 1394 ساعت 10:16


سرپرست دانشگاه پیام‌نور چرام گفت: برخی از حرکات در شأن دانشگاه و یک محیط آموزشی و علمی نیست.
روح‌الله نیک‌فکر در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج، با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور چرام ساختمان ندارد، اظهار کرد: این دانشگاه در ساختمانی متعلق به آموزش و پرورش در حال فعالیت و انجام وظیفه است.dansh
وی با بیان اینکه در شروع سال تحصیلی قرار داریم، بیان کرد: متأسفانه روزهای اخیر مسئولان آموزش و پرورش چرام با برخی اقدامات در محیط اداری آموزشی دانشگاه پیام‌نور اختلال بوجود آوردند.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور چرام تصریح کرد: در روزهای اخیر کارکنانی از طرف اداره آموزش و پرورش چرام با حضور در این دانشگاه در انجام کار کارکنان دانشگاه ممانعت بوجود آوردند و حرمت دانشگاه را شکستند.
نیک‌فکر ادامه داد: معاون اداری مالی آموزش و پرورش به همراه یک کامیون لوازم بدون طی کردن ضوابط اداری و به بهانه اینکه ساختمان دانشگاه متعلق به آموزش و پرورش است، وارد محیط دانشگاه شدند و به ساحت آموزش و علم بی‌حرمتی صورت گرفت.
وی افزود: همچنین فردی از آموزش و پرورش با عنصر تهدید که درب دانشگاه را پلمب می‌کنم، فضای علمی و دانشجویی دانشگاه را به هم ریخت و این اقدامات توسط مأموران نیروی انتظامی صورت جلسه شده است.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور چرام گفت: این در حالی است که قبلاً موضوع ساختمان دانشگاه با حضور فرماندار محترم چرام مورد بررسی و تصمیم گرفته شد که تا تهیه ساختمان جدید دانشگاه از ساختمان آموزش و پرورش استفاده کند.
وی افزود: قرار بود که کمیته مستندسازی استان نیز در این خصوص اقداماتی انجام دهد که در این راستا با استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز دیداری داشتیم.
نیک‌فکر بیان کرد: اینگونه اقدامات در شأن محیط آموزشی و علمی نیست و امیدواریم که با تدابیر مسئولان مشکل فضای فیزیکی دانشگاه پیام‌نور چرام برطرف شد تا شاهد برخی حرکت‌های ناشایست و یا احیاناً تعطیلی دانشگاه نباشیم.
 


کد مطلب: 125382

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/125382/مسئولان-آموزش-پرورش-چرام-پیام-نوری-ها-تهدید-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1