کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جشن ورود ۱۴ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در استان

24 شهريور 1394 ساعت 20:16


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن ۱۴ هزار دانش آموز کلاس اولی این استان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبرداد.zaree
هادی زارع‌پور گفت: ۱۴ هزار دانش آموز کلاس اولی کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سی و یکم شهریورماه امسال یعنی آغاز هفته دفاع مقدس، جشن ورود به مدارس را جشن خواهند گرفت.
وی باتشریح وضعیت کنونی مدارس کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد که ۲ هزار و ۸۴۵ آموزشگاه آمادگی لازم برای استقبال از ۱۴۳ هزار دانش آموز را دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاوه بر این آموزشگاه‌ها، جشن آغاز تحصیلی در ۲۳۲ آموزشگاه غیردولتی با ۱۴ هزار دانش آموز در این استان برگزار می‌شود.
زارع پور تصریح کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۲۰۸ نوآموز بدو ورود به دبستان در مدارس ثبت نام کرده‌اند.
وی ابراز داشت: زنگ شکوفه‌ها برای ورود کلاس اولی‌ها به مدرسه روز ۳۱ شهریور و زنگ مهر و مقاومت برای آغاز سال تحصیلی همزمان با اول مهر در مدارس نواخته می‌شود.
زارع پور عنوان کرد: لباس دانش‌آموزان به صورت متحدالشکل در هر دوره تحصیلی با پرهیز از رنگ‌های تند و زننده تهیه شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته‌های پنجگانه از پنج ماه پیش برای استقبال از دانش آموزان و بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در اول مهرماه امسال خبرداد.
وی گفت: این کمیته‌ها مسوولیت سازماندهی نیروهای انسانی، ساماندهی فضاهای آموزشی، تعمیر و تجهیز مدارس، توزیع کتب درسی، ثبت نام دانش آموزان و سرویس‌های ایاب و ذهاب را برعهده داشتند.


کد مطلب: 125303

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/125303/جشن-ورود-۱۴-هزار-دانش-آموز-کلاس-اولی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1