کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای پناهی انتظار مردم از ائمه جمعه وحدت است

24 شهريور 1394 ساعت 19:55


hasaniمدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سخنرانی و حمایت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان در نشست انتخاباتی اصولگرایان بویراحمد و دنا در یاسوج واکنش نشان داد.
جلیل حسنی در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: مردم انتظار دارند منابر ائمه جمعه در اختیار یک جریان خاص سیاسی نباشد زیراکه قرار گرفتن این منابر در اختیار یک جریان، نگرانی‌های آنان را بدنبال دارد.
وی افزود: حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در یک نشست سیاسی باعنوان معرفی نامزد نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حسینیه امام علی (ع) شهرک امام حسین (ع) یاسوج اگرچه منع قانونی ندارد اما نگرانی‌هایی را برای مردم دنبال داشته است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جایگاه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان و منابر نماز جمعه، اظهارکرد: حضور آقای پناهی در این نشست اگرچه منع قانونی ندارد اما انتظار مردم هم از سیاست‌های نمازجمعه این نیست.
حسنی گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور و حداکثری برگزار شود اما باید مراقب انتظارات مردم از خود نیز باشیم و کاری نکنیم که سبب دلخوری و نگرانی مردم را فراهم آوریم.
وی با بیان اینکه تریبون‌های نمازجمعه نباید در اختیار یک جریان خاص باشد و اگر چنین شد مردم نگران خواهند بود، گفت: انتظار مردم از منابر نمازجمعه، اتحاد و همدلی است نه انشقاق، دلخوری و طرفداری از جناح بندی‌های سیاسی.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه انتظار دارند فرا‌تر از آنچه که اکنون در این استان اتفاق افتد بیفتد و به دیدگاه مردم، این شورا باید فرا‌تر از سیاست و جریان‌های سیاسی عمل کنند.
حسنی گفت: ائمه جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه باید فرا‌تر از احزاب و جریان‌های سیاسی عمل کنند تا مردم با فراغ بال بیشتری در صفوف نمازجمعه حاضر شوند.


کد مطلب: 125297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/125297/آقای-پناهی-انتظار-مردم-ائمه-جمعه-وحدت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1