کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۳۰ مدرسه پیش ساخته به کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

28 شهريور 1394 ساعت 14:01


۳۰ مدرسه پیش ساخته از سوی موسسه علمی، آموزشی 'قلم چی' و به طور رایگان به اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزش این تعداد مدرسه پیش ساخته افزون بر شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است.
جهان محرابی افزود: ابعاد هر کدام از این مدرسه های پیش ساخته ۲۳ مترمربع است و به روستاها و مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد که دارای مدارس کم جمعیت هستند اختصاص می یابند.
وی بیان کرد: این تعداد مدرسه پیش ساخته بین شهرستان های کهگیلویه، چرام و بهمئی و مناطق لوداب، مارگون، دیشموک و چاروسا و عشایر سیار کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شوند.
محرابی اظهار کرد: این مدارس پیش ساخته دارای کیفیت مطلوب بوده و مجهز به مخزن آب، سیستم خنک کننده و سرویس بهداشتی هستند.
وی عنوان کرد: مسوولان و کارشناسان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد این مدارس پیش ساخته را مورد تایید قرار داده اند.
محرابی ابراز داشت: در صورت کاهش جمعیت دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به طوری که روستاها و مناطق عشایری استان فاقد دانش آموز شود این مدارس پیش ساخته به مناطقی که مورد نیاز باشد منتقل خواهند شد.
وی افزود: تا پیش از این ۱۷۹ مدرسه پیش ساخته در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت.
حدود پنج هزار معلم آقا و خانم در کهگیلویه و بویراحمد کار تدریس به بیش از ۱۴۰ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم این استان را در دو هزار و ۷۰۰ مدرسه بر عهده دارند.


کد مطلب: 124978

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/124978/۳۰-مدرسه-پیش-ساخته-کهگیلویه-بویراحمد-اهدا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1