کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانشگاه آزاد یاسوج در ۱۶ رشته دانشجوی دکترا می‌پذیرد

18 شهريور 1394 ساعت 11:14


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش جذب دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه خبر داد.alboye-baghri-ard (2)
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، علی‌آل بویه صبح امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش‌های اعضای هیئت علمی، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، اظهار کرد: این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید در ۶ رشته جدید دکتری پژوهش محور و ۲۷ رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دانشگاه در جذب دانشجو در تحصیلات تکمیلی نسبت به سال گذشته دارای رشد بوده و امیدواریم با پیگیرهای هر چه بیشتر بتوانیم شاهد افزایش رشته‌های کارشناسی‌ارشد و دکترا باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در مجموع این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید در ۱۶ رشته دکترای آموزشی و پژوهشی دانشجو می‌پذیرد.
آل‌بویه گفت: این رشته‌ها شامل؛ حقوق جزا، حقوق خصوصی، حسابداری، روانشناسی بالینی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی، مدیریت دولتی نیروی انسانی، مدیریت دولتی مالی، حسابداری، فیزیولوژی ورزشی، عمران، برق، کامپیوتر، صنایع غذایی، معماری و... است.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده تلاش می‌کنیم در آینده رشته‌های بیشتری برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج راه‌اندازی کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزایش جذب دانشجو در رشته‌های کارشناسی‌ارشد و دکترا را به مردم غیور این استان تبریک گفت.


کد مطلب: 124587

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/124587/دانشگاه-آزاد-یاسوج-۱۶-رشته-دانشجوی-دکترا-می-پذیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1