کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کذب محض است، نه جلسه ای بوده و نه رای گیری

17 شهريور 1394 ساعت 9:27


اله کس راهی
rahiبا سلام در ارتباط با خبری که در برخی سایت های استان در رابطه با تصمیم جبهه متحد اصول گرای گچساران و باشت نسبت به معرفی کاندیدای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی دهم به عمل آورده ایم لازم است جهت اطلاع افکار عمومی و تبیین خبر مذکور توضیحات زیر را به اطلاع برسانید:
۱-با توجه به نامگذاری امسال به فرموده مقام عظمی ولایت (دولت ، ملت ، همدلی و همزبانی) هر نوع تبلیغات زودهنگام توسط هر جناح و به هر شیوه خصوصا با هدایت مسئولین دولتی که موجب تنش و تفرقه بین مردم شود محکوم می گردد.
۲-کم و کیف خبر مذکور صحت نداشته و ندارد و کذب محض است ، جلسه ای در هیچ کدام از ایام گذشته تشکیل نشده و این مجموعه هیچ گاه برای کاندیداها رای گیری خاصی به عمل نیامده است.
۳-در چنین مواقعی که آرامش و حفظ وحدت عمومی یک جامعه ضرورت دارد پرداختن به شایعات و درج مطالب بی اساس در رسانه ها از جمله سایت مذکور دور از اخلاق حرفه ای و رسالت خبرنگاری میباشد لذا سایت مذکور نباید بر حسب گمانه زنی های خود اقدام به این امر نموده باشد که در این صورت اقدامی غیر اخلاقی است و ضرورت دارد توضیح کاملی برای این حرکت خود با ذکر منبع (به قول خود موثق) داشته باشد.
۴-اصولگرایان با توکل به خداوند منان به موقع کاندیدای مورد وثوق خود را به مردم ولایت مدار این حوزه انتخابیه و به ویژه خانواده های محترم (شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان ) معرفی خواهند نمود.
۵-با رعایت اصول اخلاقی و ایجاد فضای پر از شور و شعور انتخاباتی در شان چمهوری اسلامی، با بی طرفی مسئولین محترم نظارتی و اجرایی به ویژه حفظ خط قرمز نظام (عدم حضور حامیان فتنه ۸۸) و با حضور همه مردم و به دور از زر و زور و تزویر انتخاباتی سالم و با نشاط و دشمن شکن برگزار نماییم. انشاالله
۶-از همه مردم خصوصا جریانات و جناح های سیاسی انتظار رعایت تقوای الهی خصوصا برای حفظ آبروی کاندیداها و حامیان آنان ، آخرت خود را برای دنیای دیگران به باد ندهند زیرا براساس آیه شریفه : فمن یعمل مثقال ذره خیراً یرا و من یعمل مثقال ذره شراً یرا ، در محضر الهی باید جوابگو باشیم.
الله کس راهی
روابط عمومی جبهه متحد اصولگرای گچساران و باشت


کد مطلب: 124387

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/124387/کذب-محض-نه-جلسه-بوده-رای-گیری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1