کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادخواست عشایر استان در رابطه با ۱۰ میلیارد ریال

17 شهريور 1394 ساعت 6:04


جمعی از جامعه عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه‌ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیگیری اعتبارات خشکسالی و توزیع عادلانه آن شدند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، متن این پیام بدین شرح است،
به نام خداashair (2)
برادر ارجمند جناب آقای دکتر سیدموسی خادمی
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
احتراما به استحضار می‌رساند طی دو سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی (بحران) برای تامین علوفه دام عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سه شاخص جمعیت عشایر، جمعیت دامی و میزان کاهش بارندگی توسط سازمان امور عشایر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد و باید طبق قانون بین تمام عشایر کوچنده استان توزیع می‌شد، لذا حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت باید پاسخگوی دستان پینه بسته زنان و مردان عشایر مناطق مختلف استان از جمله عشایر کوه سیاه لنده، دهدشت، بهمئی و ... که تاکنون حتی از این موضوع خبر ندارند، باشید.
لطفاً با یک حساب سرانگشتی مشخص کنید که تعداد عشایر استان چند نفر است و هر خانوار چه مبلغی از این اعتبارات را باید بهره‌مند می‌شدند.
لذا انتظار داریم این موضوع توسط افراد مورد اعتماد و اطمینان حضرتعالی بررسی و از تضییع حق و حقوق عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری شود تا خدای ناکرده دولت تدبیر و امید بدنام نگردد.
در پایان از تلاش‌های بی‌شائبه حضرتعالی برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی می‌کنیم.
ارادتمند جمعی از جامعه عشایری
استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 124362

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/124362/دادخواست-عشایر-استان-رابطه-۱۰-میلیارد-ریال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1