کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت تیم هاکی نفت و گاز گچساران در لیگ برتر قطعی شد

15 شهريور 1394 ساعت 19:49


 
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: شرکت تیم هاکی نفت و گاز گچساران در لیگ برتر قطعی شد.
محمد حبیبی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: تمام تلاش امور ورزش نفت و گاز گچساران بر حمایت و پشتیبانی از تیم‌های قهرمانی در این شهرستان است.
وی با تأکید بر اینکه امور ورزش نفت و گاز گچساران از تیم‌های قهرمانی همچون هاکی، هندبال، واترپلو و فوتبال و سایر رشته‌ها پشتیبانی می‌کند، افزود: حمایت از این تیم‌ها در دستور کار قرار دارد.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با اشاره به وضعیت تیم هاکی نفت و گاز، گفت: تیم هاکی نفت و گاز گچساران امسال به طور قطع در رقابت‌های لیگ‌ برتر شرکت می‌کند و ورودی آن برای حضور در رقابت‌ها پرداخت شده است.
حبیبی‌نژاد افزود: تیم هاکی نفت و گاز گچساران برای حضور در رقابت‌های امسال لیگ برتر مشکلی ندارد و این تیم امسال در مسابقات حضور دارد و مورد حمایت قرار می‌گیرد.
وی بر برنامه‌های اصلی امور ورزش نفت و گاز گچساران در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: امسال برنامه اصلی ما توجه به بحث بومی‌سازی در تیم‌های قهرمانی شهرستان است.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران بیان کرد: شناسایی استعدادها و حمایت از بازیکنان و ورزشکاران بومی در شهرستان گچساران در اولویت کاری امسال ورزش قهرمانی نفت و گاز این شهرستان قرار گرفته است.


کد مطلب: 124223

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/124223/شرکت-تیم-هاکی-نفت-گاز-گچساران-لیگ-برتر-قطعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1