کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استانداران مشکلات پیام‌نور را دریابند

12 شهريور 1394 ساعت 13:46


معاون اداری و مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: استانداران باید به کمک این دانشگاه بیایند چرا که بیشتر مردم محروم و مستضعف چشم خود را به این دانشگاه دوخته‌اند.
به گزارش  کبنا نیوز از یاسوج، میرزا حسن حسینی صبح امروز در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات فراوان دانشگاه پیام نور از ابتدای تاسیس تاکنون اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم دانشگاه پیام نور این است که ناهنجاری‌های اجتماعی را تا حد زیادی کاهش داده است به این دلیل که بیشترین دانشجویان دانشگاه پیام نور بومی بوده و مهاجرت در این دانشگاه وجود نداد.

وی ادامه داد: یکی از کارهای بزرگ ما این است که دانشجویان با رتبه‌های ضعیف را می‌پذیریم و آن‌ها را تحویل دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌های معتبر دولتی برای تحصیل در مقاطع بالاتر می‌دهیم.

حسینی با بیان مشکلات بسیاری که دانشگاه پیام نور در سطح کشور دارد، تصریح کرد: استانداران باید به کمک این دانشگاه بیایند چرا که بیشتر مردم محروم و مستضعف چشم خود را به این دانشگاه دوخته‌اند.

این مسئول افزود: پیام نور نیز به مانند سایر حوزه‌های دیگر در معرض بحران فوق‌العاده‌ای است که آن هم به دلیل مشکلات کشور و وصول ۵۰ درصد نفت است.

معاون دانشگاه پیام نور کشور در ادامه با اشاره به برخی نامهربانی‌ها که با دانشگاه پیام نور از گذشته می‌شد و عده‌ای معتقد بودند که دانشگاه مجازی جواب نمی‌دهد، تصریح کرد: اما این عده خودشان اکنون به سمت مراکز دانشگاهی مجازی روی آورده‌اند.

IMG_2925 IMG_2928 IMG_2929 IMG_2933 IMG_2934 IMG_2935 IMG_2939 IMG_2936

 


کد مطلب: 123654

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/123654/استانداران-مشکلات-پیام-نور-دریابند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1