کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمادگی آموزش و پرورش استان برای مصاف با مهرماه

15 شهريور 1394 ساعت 8:45





مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع تعداد ۳۵ مدرسه پیش‌ساخته در این استان همزمان با نزدیکی به اول مهر خبر داد.



هادی زارع‌پور اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای بازگشایی هر چه بهتر و مطلوب مدارس در استان اندیشیده شده و سعی ما بر این بوده که با امکانات و توانی که داریم با آمادگی کامل به مصاف مهرماه برویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مشکلات ما مربوط به تجهیزات مدارس است که در نشست شورای آموزش و پرورش با اهتمامی که اعضا نسبت به این موضوع داشتند قرار بر این شد که مبلغی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در اختیار نوسازی برای خرید مایحتاج مدارس قرار گیرد.

وی بیان کرد: هر چند آموزش و پرورش در سال‌های اخیر با کمبود شدید اعتبارات همراه بوده اما تلاش خود را کرده‌ایم تا با حداقل‌ها بیشترین موفقیت‌ها را کسب کنیم.

زارع‌پور از کسب رتبه‌های بسیار خوب در زمینه‌های مختلف از جمله در مسابقات قرآن و عترت و همچنین مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در سطوح کشوری خبر داد و گفت: این موفقیت‌ها با توجه به کمبود شدید اعتبارات به هیچ وجه قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

این مسئول یکی از نیازهای مناطق دورافتاده و صعب‌العبور استان را فضای فیزیکی برای تحصیل دانش‌آموزان برشمرد و گفت: طبق قولی که خیرین به ما داده بودند تعدادی مدارس پیش ساخته در نظر گرفته شده بود که ۳۵ مدرسه پیش ساخته برای نصب در مناطق مختلف استان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: این مدارس پیش ساخته در مناطقی از استان که امکان ساخت مدرسه وجود نداشته و فضای مناسبی برای تحصیل وجود ندارد راه‌اندازی خواهند شد.


کد مطلب: 123341

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/123341/آمادگی-آموزش-پرورش-استان-مصاف-مهرماه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1