کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل رئیس بسیج مستضعفین کشور از زارع‌پور

9 شهريور 1394 ساعت 2:40


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۸ رتبه برتر پرورشی توسط آموزش و پرورش استان در سطح کشور کسب شد.
کسب رتبه‌های برتر پرورشی، آموزشی و ورزشی توسط اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
zaraapoor (2)

 هادی زارع‌پور در گفت‌وگو با کبنانیوز، با تشریح برخی از فعالیت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش اظهار کرد: بعد از سال‌ها بخشی از مطالبات معوقه فرهنگیان به میزان ۳۵۰ میلیارد ریال با همکاری مسئولان استان و نمایندگان پرداخت شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: این اداره‌کل در مسابقات و آیتم‌های مختلف ۵۸ رتبه پرورشی را کسب کرد.
وی با بیان اینکه بالابردن کیفیت آموزش همواره مدنظر بوده است، گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش ۳۷ رتبه آموزشی را در مراحل و مسابقات مختلف علمی و پژوهشی دانش‌آموزی و فرهنگیان کسب کرد.
زارع‌پور با بیان اینکه اداره‌کل آموزش و پرورش استان در حوزه ورزش و تربیت‌بدنی نیز نسبت به سال‌های گذشته رتبه‌های خوبی را بدست آورد، افزود: این اداره‌کل بیش از ۲۰ مقام ورزشی در سطح ملی را به خود اختصاص داد.
طراحی نخستین دفاتر دانش‌آموزی بومی کهگیلویه و بویراحمد
zaraapoor (1)
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: با حضور مسئولان استان از طرح نخستین دفاتر دانش‌آموزی بومی استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
وی ادامه داد: طرح جلد این دفاتر با مضامین شهدای گمنام، شهدای هسته‌ای، مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد، سابقه تاریخی، امامزادگان و حفاظت از طبیعت طراحی و ایجاد شد.
زارع‌پور با بیان اینکه این دفاتر با تخفیف ویژه نسبت به دیگر دفاتر و از سوی بخش خصوصی توزیع می‌شوند، یادآور شد: محل توزیع این دفاتر بصورت مرکزی در هنرستان سمیه روبروی بیمارستان یاسوج می‌باشد.
حضور ۴ هزار معلم کهگیلویه و بویراحمد در کارگاه‌های آموزشی کتاب‌های تازه تألیف
این مسئول آموزشی به برگزاری کارگاه آموزشی کتاب‌های تازه تألیف برای معلمان پایه‌ پنجم و نهم اشاره کرد و گفت: چهار هزار معلم در کهگیلویه و بویراحمد در کارگاه‌های آموزشی کتاب‌های تازه تألیف حضور داشتند.
وی اضافه کرد: با توجه به تازه تألیف بودن کتاب‌های درسی پایه‌های پنجم و نهم، دو هزار و ۵۶۰ معلم پایه نهم و هزار و ۴۴۷ معلم پایه پنجم در کارگاه‌های آموزشی با حضور مدرسان شرکت کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این کارگاه‌ها در ۱۳ شهرستان و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه‌های آموزشی تا ۲۵ شهریور ادامه دارد و به روز کردن اطلاعات و ارتقاء علمی معلمان از اهداف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی است که برای کتاب‌های تازه تألیف برگزار می‌شود.
تجلیل رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر آموزش و پرورش از زارع‌پور
زارع‌پور با اشاره به برگزاری همایش تجلی اخلاص، اظهار کرد: از آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان موفق‌ترین استان کشور در اعزام راهیان نور تجلیل شد.
وی افزود: ۱۰ هزار و ۴۷ دانش‌آموز دوره متوسطه دوم در ۵۱ کاروان در طول سال تحصیلی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
به گزارش کبنانیوز، طی آئینی از سوی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، لوح تقدیر رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر آموزش وپرورش به مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناس بسیج دانش‌آموزی راهیان نور آموزش و پرورش استان اهداء شد.
zaraapoor (3)
 


کد مطلب: 122873

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/122873/تجلیل-رئیس-بسیج-مستضعفین-کشور-زارع-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1