کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورودی چرام وضعیت نامناسب دارد

8 شهريور 1394 ساعت 0:00


 
 حجت الاسلام سیدشریف خاضع  در جمع مردم چرام با اشاره به حدیثی یکی از نام های قیامت را یوم الحسرت نامید و اظهار داشت: آن روز همه چیز در دنیا پایان یافته و بعضی ها حسرت می خورند که چرا در دنیا کارها و اعمال نیک انجام نداده اند.

امام جمعه موقت چرام افزود: حسرت های دنیا قابل جبران است بنابراین تا زمان است باید به فکر قبر و قیامت بود و نسبت به خطاها و اشتباهات گذشته اقدام کرد زیرا در غیر اینصورت در قیامت از کسانی خواهیم بود که حسرت خواهیم خورد.

وی با بیان اینکه بهای عمر انسان بهشت است، خاطرنشان کرد: یک نگاه محبت آمیز به والدین ثواب حج دارد و خداوند در آیات متعددی انسان را به اجرای فرامین و اطاعت از والدین دعوت کرده است و امید است با اطاعت و احترام به والدین از خاسرین یوم الحسرت نباشیم.

حجت الاسلام خاضع در خطبه دوم نماز جمعه امروز با اشاره به هفته دولت، تمامی دولتمردان را به توجه و تفکر در سیره و زندگی شهیدان رجایی و باهنر دعوت کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، عدم توسعه یافتگی چرام را به دلیل توجه نکردن به زیرساخت ها و عوامل زیربنایی عنوان کرد و افزود: بهبود راههای مواصلاتی مهمترین نیاز اساسی شهرستان چرام است.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب ورودی های چرام آن را در شان یک شهرستان ندانسته و گفت: چندین سال است که ورودی های شهرستان چرام از هر دو طرف وضعیت نامناسبی دارند و باعث بروز مشکلات متعددی برای شهروندان شده است.

خاضع در پایان بهسازی و آسفالت جاده منطقه چاسخار به طسوج را از مطالبات مردمی عنوان و بر ضرورت رفع مشکل این جاده دسترسی تاکید کرد.


کد مطلب: 122679

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/122679/ورودی-چرام-وضعیت-نامناسب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1