کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دعوت از بسکتبالیست‌های کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی

7 شهريور 1394 ساعت 17:22




رئیس هیئت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت از بسکتبالیست‌های کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان خبر داد.





میثم علی‌پوربیدک ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درخشش و موفقیت بازیکنان نونهال، نوجوانان و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات منطقه‌ای و کشوری اظهار کرد: مسابقات مینی بسکتبال منطقه هشت کشور با حضور چهار استان هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به میزبانی استان بوشهر برگزار شد و بازیکنان تیم مینی بسکتبال استان در این مسابقات توانستند با بازی‌های خوب و درخور نام استان به تیم‌های منتخب و ملی دعوت شوند که افتخاری برای استان و بسکتبال است.

دبیر منطقه هشت بسکتبال کشور افزود: خوشبختانه با حمایت مدیر‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون بسکتبال کشور گام‌های خوب و ارزشمندی در جهت اعتلا و رونق این رشته در استان برداشته شده است که می‌توان به میزبانی مسابقات نوجوانان منطقه هشت کشور در یاسوج اشاره کرد.

رئیس هیئت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در جریان مسابقات مینی بسکتبال کشور در بوشهر چهار نفر از بسکتبالیست‌های نونهال استان به نام‌های امیرحسین صادقی، عیسی محمد‌حسینی، دانیال عبداللهی و امیر منصوریان از سوی کمیته فنی این مسابقات به عنوان بازیکن تیم منتخب منطقه انتخاب شده و با تیم هرمزگان در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی در ادامه به دعوت از هشت بسکتبالیست نوجوان و جوان استان به اردوی تیم ملی جوانان کشور خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور به مدت دو روز طی روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریورماه در تالار مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود و از استان بازیکنانی همچون داوود نیک‌مرام، پیمان خستوانه، علی آرام‌بن، احمد‌رضا حسینی، امیرحسین معبودی، علی‌رضا چراغی، امین موسوی و مهران چترآذر به این اردو دعوت شده‌اند.

رئیس هیئت بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری در دو بخش بانوان و آقایان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با پتانسیل موجود در این رشته و حمایت مسئولان اداره‌کل می‌توانیم ورزش بسکتبال استان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.

 


کد مطلب: 122656

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/122656/دعوت-بسکتبالیست-های-کهگیلویه-بویراحمدی-اردوی-تیم-ملی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1